جست و جو میان مطالب سایت
جستوجو میان سوالات متداول
- همه
- اعتبار سنجی
- اعتبار وام
- ام بازار
- ام بیمه
- ام رسالت
- پیشخوان
- حساب جاری
- سپرده
- سفته الکترونیک
- عضویت
- کارت
- همراه بانک
- وی بانک
- وام قرض الحسنه
- وام سایر
- سایر
- حق عضویت
- انتقال پل
- انتقال ساتنا پایا
- انتقال سپرده
- حقوقی
- تمکن مالی
- چک ثبت
- چک استعلام
- چک سوء اثر
- چک بانکی
- چک دیجیتال
- پرداخت قسط
بله، همراهبانک تحت وب بر روی تمامی سیستم عاملهای اندروید و ios قابل استفاده و در دسترس میباشد.
برای ورود به نسخه وب اپلیکیشن وی بانک به آدرس زیر مراجعه کنید:
راهنمای سریع مراحل: وی بانک > سپرده > صورتحساب > گردش صورتحساب بر اساس تاریخ/تعداد
جهت مشاهده راهنمای مشاهده صورتحساب در وی بانک به لینک زیر مراجعه کنید:
برای دریافت صورتحساب سپرده خود میتوانید به دو صورت براساس تاریخ و یا براساس تعداد، اقدام کنید.
صورتحساب براساس تاریخ: شما با استفاده از این بخش میتوانید گزارشی از تراکنشهای انجام شده را براساس تاریخ، دریافت کنید. از فهرست (منو) سپرده، گزینه صورتحساب را انتخاب و سپس سپرده خود را تایید کنید. در این مرحله، گردش صورتحساب خود را براساس تاریخ و با تعیین محدوده تاریخ و مبلغ، میتوانید محدودتر نمایید. با تنظیمات نمایش صورتحساب و تعیین تعداد تراکنش درهر صفحه، گزینه نمایش را انتخاب نمایید. در مرحله آخر، صورتحساب سپرده، مانند تصویر برای شما نمایش داده میشود.
صورتحساب براساس تعداد: شما با استفاده از این بخش میتوانید گزارشی از تراکنشهای خود را براساس تعداد تراکنش دریافت کنید. از قسمت سپرده، گزینه صورتحساب را انتخاب و سپس سپرده خود را تایید کنید. دراین مرحله با درج تعداد تراکنش آخر و تنظیمات نمایش صورتحساب و کلیک بر گزینه نمایش، صورتحساب خود را مشاهده کنید. ضمنا قابلیت چاپ صورتحساب به صورت پی دی اف، خروجی اکسل و … نیز فراهم شده است.
برای ورود به نسخه وب اپلیکیشن وی بانک به آدرس زیر مراجعه کنید:
راهنمای سریع مراحل: وی بانک > انتقال وجه> انتقال وجه گروهی
جهت مشاهده راهنمای انتقال وجه گروهی به لینک زیر مراجعه کنید:
در این سرویس، امکان واریز وجه از یک سپرده به چندین سپرده نزد بانک، برای شما فراهم شده است. شما با استفاده از این قابلیت میتوانید مبالغ مختلفی را یکباره به سپردههای مختلف انتقال دهید. این بخش، انتقال وجه گروهی را برای شما تسهیل مینماید.
وارد همراهبانک رسالت شوید و از منوی کارت، گزینه گردش کارت را انتخاب کنید. با انتخاب تاریخ و مشخص کردن بازه زمانی و یا تعداد، تراکنشهای انجام شده تنها با کارت را مشاهده نمایید.
راهنمای سریع مراحل: همراهبانک > کارت > گردش کارت
جهت مشاهده راهنمای گردش کارت در همراهبانک، به لینک زیر مراجعه کنید:
http://mmaher.ir/hmgk
راهنمای سریع مراحل: وی بانک > انتقال وجه > انتقال وجه هوشمند
این سرویس، امکان انتقال وجه پایای مستمر (انتقال وجه پایا به صورت دورهای) را برایتان فراهم میسازد. برای انجام این انتقال، نیاز به شماره شبای مقصد است که شمارهای 24 رقمی و نمایانگر یک سپرده منحصر به فرد در نظام بانکی کشور است.
ابتدا وارد وی بانک رسالت به نشانی نشانی ((https://vbank.rqb.ir/)) شوید. از فهرست (منو) انتقال وجه، گزینه انتقال وجه هوشمند را انتخا کنید.
اپلیکیشن همراهبانک نسخه ios را باید از سیبچه یا اناردونی خریداری نمایید و یا از نسخه وب اپلیکیش وی بانک استفاده کنید:
راهنمای سریع مراحل: همراهبانک/وی بانک > خدما سپرده > تبدیل شبا-سپرده-کارت
برای اطمینان از موفق یا ناموفق بودن تراکنش، وارد همراهبانک رسالت شوید و از منوی پیگیری، گزینه انتقال وجه را انتخاب کنید. در صفحه بعد، مبدأ انتقال وجهی که میخواهید ببینید را از بین کارت و سپرده، انتخاب کنید. بعد از انتخاب میتوانید درخواستهای انتقال وجه قبلی خود را مشاهده کنید. با انتخاب هر درخواست، میتوانید جزئیات آن را ببینید.
تیک سبز رنگِ سمت راست، نشانه انجام موفق عملیات وعلامت ضربدر قرمز، نشانه تراکنش ناموفق میباشد.همچنین علامت ساعت نارنجی رنگ، نشانه تراکنش نامشخص بوده که در انتظار برای پاسخ میباشد.
راهنمای سریع مراحل: همراهبانک > پیگیری > انتقال وجه > کارت / سپرده
جهت مشاهده راهنمای پیگیری درخواستهای انتقال وجه در همراهبانک به لینک زیر مراجعه کنید:
http://mmaher.ir/hpev
راهنمای سریع مراحل: همراهبانک > سایر > مدیریت دفترچه کارت و سپرده
وارد همراهبانک رسالت شوید و از فهرست (منو) سایر، گزینه مدیریت دفترچه کارت و سپرده را انتخاب کنید. در ادامه، کارت مقصد یا سپرده مقصد یا شبای مقصد را حذف نمایید.
جهت مشاهده راهنمای مدیریت دفترچه در همراهبانک به لینک زیر مراجعه کنید:
http://mmaher.ir/heshk
راهنمای سریع مراحل: همراهبانک > سایر > اثر انگشت
بله، در صورت داشتن قابلیت اثر انگشت گوشی همراه، میتوانید از فهرست (منو) سایر، گزینه اثر انگشت خود را فعال نمایید.
جهت مشاهده راهنمای اثر انگشت در گوشی همراه، به لینک زیر مراجعه کنید:
http://mmaher.ir/htaa
راهنمای سریع مراحل: همراهبانک > کارت > گردش کارت
بله. وارد همراهبانک رسالت شوید. با انتخاب فهرست (منو) کارت و گزینه گردش کارت، میتوان تمام تراکنشهای انجام شده از طریق کارت را مشاهده نمود.
برای مشاهده راهنمای گردش کارت به لینک زیر مراجعه کنید:
http://mmaher.ir/hmgk
راهنمای سریع مراحل: همراهبانک > کارت > علامت سهنقطه بالای کارت > حذف
وارد همراهبانک رسالت شوید و از منوی کارت، قسمت بالا و سمت چپ، شماره کارت، سه نقطه را کلیک کرده و گزینه سطل زباله را انتخاب و کارت را پاک و حذف نمایید.
راهنمای سریع مراحل: همراهبانک > کارت > محدودیت
وارد همراهبانک رسالت شوید و از فهرست (منو) کارت، گزینه محدودیت را انتخاب و با مشاهده محدودیت، آن را لغو نمایید.
برای مشاهده راهنمای محدودیت کارت، به لینک زیر مراجعه نمایید:
http://mmaher.ir/hemk
راهنمای سریع مراحل: همراهبانک > سایر > تغییر رمز عبور
وارد همراهبانک رسالت شوید و از فهرست (منو) سایر، گزینه تغییر رمز عبور، رمز عبور قبلی خود را تغییر دهید.
جهت مشاهده راهنمای تغییر رمز عبور به لینک زیر مراجعه کنید:
http://mmaher.ir/htr
راهنمای سریع مراحل: همراهبانک > کارت > اضافهکردن (علامت بعلاوه)
وارد همراهبانک رسالت شوید و از منوی کارت، با کلیک بر روی بعلاوه سمت راست بالای صفحه، اقدام به ثبت شماره کارت و اطلاعات کارت تاریخ انقضا و cvv2 نمایید.
راهنمای سریع مراحل: همراهبانک > کارت > خرید شارژ
وارد همراهبانک رسالت شوید و از منوی کارت، گزینه خرید شارژ را انتخاب نموده و اقدام به خرید شارژ مورد نظر نمایید.
جهت مشاهده راهنمای خرید شارژ در همراهبانک، به لینک زیر مراجعه کنید:
http://mmaher.ir/hkhsh
راهنمای سریع مراحل: همراهبانک > سپرده > انتقال > بین بانکی
وارد همراهبانک رسالت شده، از منوی سپرده، در قسمت انتقال وجه بین بانکی یا سپرده دیگران، تیک مستمر را زده و درخواست خود را به صورت مستمر، ثبت نمایید.
راهنمای سریع مراحل: همراهبانک > کارت > علامت سهنقطه بالای کارت > ویرایش
وارد همراهبانک رسالت شوید و از منوی کارت، سمت چپ بالای شماره کارت، سه نقطه را کلیک کرده و علامت قلم را انتخاب و اطلاعات کارت را ویرایش نمایید.
به صورت غیر حضوری روزانه تا پانزده میلیون تومان است.
صورت سوالات متداول
- حمید رضا
- اگر چک الکترنیک برگه بشود و برگشت بخورد برای پاس کردن آن چه کار باید کرد؟
- شماره پشتیبانی پست تمکن مالی چیست؟
- فایل مستندات شغلی جهت بارگذاری در سامانه باید دارای چه مشخصاتی باشد؟
- متقاضی چگونه میتواند درخواست خود را اصلاح کند؟
- منظور از بهبود دهنده اعتباری چیست؟
- آیا متعهد باید کارمند بخش دولتی باشد؟ گواهی کسر از حقوق الزامی است؟
- منظور از میزان توان بازپرداخت چیست؟
- منظور از سقف تعهد چیست؟
- نتیجه اعتبار سنجی شامل چه چیزهایی است؟
- در چه صورت نتیجه اعتبارسنجی مورد قبول واقع نمیشود؟
- محدودیت سنی برای ثبت نام در سامانه مرآت وجود دارد؟
- ارائه سوابق بیمه از سوی متقاضی الزامی است؟
- برای ثبت اطلاعات در سامانه، باید چه مدارکی ارائه نمود؟
- مدارک ضروری برای صاحبین مشاغل آزاد چیست؟
- آیا با شماره موبایل اشخاص دیگر میتوان برای ثبت نام در سامانه ثبت نام استفاده نمود؟
- از سامانه مرآت برای وامدهی کدام بانکها استفاده میشود؟
- برای اعتبار سنجی چه اطلاعاتی از بانک گرفته میشود؟
- آیا برای اعتبارسنجی افراد و یا رتبه بندی اعتباری اشخاص حقوقی، فقط از اطلاعات بانکها استفاده میشود؟
- سامانه اعتبار سنجی مرآت چیست و چه خدمتی ارائه میدهد؟
- آیا محدودیتی در درخواست اعتبارسنجی وجود دارد؟
- چه چیزهایی در نتیجه اعتبارسنجی موثر است؟
- اعتبار سنجی چند روز زمان میبرد؟
- امکان ثبت چک در وجه بانک دیگری و نقد شوندگی آن وجود دارد؟
- برای مبالغ بالای ۴۰۰ میلیون تومان آیا باید سندی ارائه بشه؟
- امکان هک شدن گوشی و امضای دیجیتال وجود دارد؟
- مسیر برگشت زدن و اقدامات حقوقی در خصوص چک چیست؟
- امکان دسته چک دیجیتال برای حسابهای حقوقی هم فراهم است؟
- آیا امکان رد کردن چک به هر علت توسط گیرنده هست؟ مثلا مغایرت مبلغ یا تاریخ با تاریخ مد نظر؟
- چگونه میتوان زمانی که چک دیجیتال صادر میشه در سامانهها (موبایل بانک یا وی بانک) از چکهای صادرشده گزارش گرفت؟
- آیا دریافتکننده چک باید برنامه هامون را نصب کند ؟
- برای ابطال چک دیجیتال چه کار باید کرد؟
- گواهی عدم پرداخت چک دیجیتال چطور صادر میشود؟
- برای رفع سو اثر چکهای الکترونیک چه اقداماتی باید انجام داد؟
- نحوه درخواست معرفی وام /صدور دسته چک توسط حسابهای حقوقی/ مشترک چگونه است ؟
- نحوه راهنمایی اعضایی که حسابشان هک شده است
- مسدودی کارت بانکی در لحظه به دلیل سو استفاده از کارت بانکی چگونه انجام شود ؟
- چگونه شماره تلفن همراه را در سیستم بانکی تغییر دهم؟
- چگونه آدرس خود را در سیستم بانکی تغییر دهم؟
- چگونه میتوانم شغل خود را اصلاح و تغییر دهم؟
- چگونه سقف انتقال وجه بین بانکی و داخلی درهمراهبانک/وی بانک را تغییر دهم؟
- گزارش درخواستهای من در پیشخوان مجازی رسالت برای چیست؟
- چگونه می توانم مشخصات هویتی سپرده را در پیشخوان مجازی رسالت تغییر دهم؟
- چگونه در پیشخوان مجازی رسالت نماینده معرفی کنیم؟
- چگونه در پیشخوانمجازی رسالت نمایندگی را لغو کنیم؟
- چگونه میتوان در پیشخوان مجازی رسالت کیف پول را فعال و شارژ کرد؟
- چگونه میتوانم در پیشخوان مجازی رسالت موجودی کیف پول را برداشت کنم؟
- سقف انتقال وجه در سامانه پیشخوان مجازی رسالت چگونه تغییر میکند؟
- چگونه شارژ کیف پول را در پیشخوان مجازی رسالت به کیف پول شخص دیگری منتقل کنیم؟
- چگونه میتوانم معدل موجودی حساب را دریافت کنم؟
- تنظیم ارسال پیامک دریافتی، چگونه امکانپذیر است؟
- برای مسدودی و رفع مسدودی سپرده چه اقدامی باید انجام داد؟
- برای دریافت گواهی تمکن مالی چه اقدامی باید انجام داد؟
- چگونه باید برداشت خودکار اقساط وام را فعال کرد؟
- چگونه باید سپرده مازاد را بست؟
- چگونه سپرده متصل به کارت را میتوان تغییر داد؟
- چگونه میتوانم کارت مجازی در یافت کنم؟
- نحوه دریافت رمز اول/دوم کارت نقدی چگونه است؟
- چگونه میتوانیم کارت نقدی را رفع مسدود کنیم؟
- نحوه دریافت صورتحساب سپرده چگونه است؟
- رفع مسدودی رمز پویا چگونه انجام میشود؟
- ساتنا برای بالای دویست میلیون تومان
- درخواست دسته چک چگونه است؟
- اصلاح اقساط پرداختی چگونه انجام میشود؟
- مشاهده گزارش معرفی وام از چه طریقی انجامپذیر است؟
- چگونه از میزان اعتبار وام(امتیاز) در حسابم اطلاع پیدا کنم؟
- نحوه معرفی وام چگونه است؟
- چگونه رمز همراه بانک/وی بانک و تلفنبانک را دریافت کنم؟
- چگونه از چک رفع سوءاثر کنم؟
- فرایند دریافت وام قرضالحسنه ازدواج/فرزند را شرح دهید.
- شرایط دریافت وام قرضالحسنه فرزند چگونه است؟
- چگونه میتوانم اقساط دیگران را پرداخت کنم؟
- نحوه بروزرسانی حق عضویت در فرایند درخواست وام قرض الحسنه بدون کارمزد؟
- کیف پول چگونه فعال میشود؟
- فرآیند دریافت وام
- چگونه باید سفته الکترونیک تهیه کنیم؟
- ویرایش آدرس در ام رسالت چطور انجام میشود؟
- کَش لِس چیست؟
- نام کاربری سامانه ام رسالت چیست؟
- پین پد (pin pad) چیست؟
- نام کاربری ام رسالت را چگونه تغییر بدهم؟
- پل چیست؟
- مشاهده اطلاعات هسته اعتماد اجتماعی و افزودن عضو و توان پرداخت چگونه امکانپذیر است؟
- اجازه دسترسی به دوربین و میکروفون در مرورگر کروم (Chrome) چگونه است؟
- پاک کردن کش (حافظه پنهان) مرورگر کروم چگونه انجام میشود؟
- سقف پرداخت قبضهای ویژه چقدر است؟
- شرایط دریافت دستگاه کارتخوان را بیان کنید.
- از کجا میتوانم متوجه شوم که خودپردازهای بانک قرضالحسنه رسالت در چه مکانهایی هستند؟
- قابلیتهای دستگاه کارتخوان (pos) چیست؟
- انتقال وجه از حسابهای حقوقی به صورت غیرحضوری چگونه صورت میپذیرد؟
- درخواست دستگاه کارتخوان(pos) چگونه انجام میشود؟
- شماره تلفنبانک قرضالحسنه رسالت چند است؟
- ابطال چکهای بانکی (تضمینی) چگونه انجام میشود؟
- سقف انتقال وجه پل به صورت حضوری چقدر است؟
- آیا با دیدن شماره حساب و شماره شبا و داشتن آنها توسط اشخاص دیگر، برداشت از حساب، امکانپذیر است؟
- نرخ وام ازدواج برای سال 1403 چقدر است؟
- نرخ وام فرزند برای سال 1403 چقدر است؟
- شرایط دریافت وام معرفیشدگان از صندوق اعتباری هنر چگونه است؟
- نحوه دریافت وام قرضالحسنه ازدواج توسط اعضای صندوق اعتباری هنر چگونه است؟
- برای دریافت وام اشتغالزایی کمیته امداد و سازمان بهزیستی چه اقدامی باید انجام دهم؟
- شرایط دریافت وام، برای معرفیشدگان نمایندگان مجلس شورای اسلامی چگونه است؟
- شرایط دریافت وام برای معرفیشدگان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری چگونه است؟
- وضعیت تطبیق مدارک وام فرزند/ازدواج چگونه است؟
- نحوه دریافت وام قرض الحسنه (ازدواج / فرزند)
- دوره تنفس وام فرزند چند ماه میباشد؟
- شرایط نرخ باروری جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه فرزند به چه صورت است؟
- جهت دریافت وام (ازدواج و شهریه) دانشگاه آزاد چه اقداماتی باید انجام شود؟
- در صورت عدم تایید مدارک وام فرزند /ازدواج و ثبت عدم تطبیق توسط متصدی چه اقدامی باید انجام داد؟
- در صورت عدم تایید درخواست تطبیق مدارک ازدواج/فرزند متصدی ،توسط عملیات بانکی چه اقدامی باید انجام داد؟
- بعد از افتتاح حساب، چه زمانی میتوانم وام در یافت نمایم؟
- آیا میتوان بیشتر از توان باز پرداخت، درخواست وام ثبت نمود؟
- در صورت تاخیر در پرداخت اقساط وام، چقدر باید جریمه دیرکرد (وجه التزام) پرداخت کنم؟
- درخواست وام من به دلیل «عدم پوشش نتیجه اعتبارسنجی» رد شده است. چگونه مشکل را برطرف کنم؟
- آیا سقف تعهد ضامن (متعهد) باید به اندازه مبلغ سفته، خریداری شده باشد؟
- آیا میتوان ۲ درخواست وام همزمان در یک روز ثبت نمود؟
- درخواست وام من به دلیل «بدهی بانکی» رد شده است. چه باید کرد؟
- در صورت داشتن وام در جریان، برای دریافت وام جدید، آیا میتوان مجددا اقدام به دریافت وام نمود؟
- وام قرض الحسنه ممکن است به چه دلایلی رد شود؟
- نقش کارت پایان خدمت هوشمند متقاصی/متعهد جهت دریافت وام چیست؟
- ثبت درخواست وام قرضالحسنه بدون کارمزد چگونه است؟
- درخواست مجدد وام چگونه انجام میشود؟
- نکات مهم پیش از درخواست وام قرضالحسنه چیست؟
- مشاهده اقساط وام و پرونده وامها از چه طریقی انجام میشود؟
- خطا در درخواست وام قرضالحسنه بدون کارمزد چگونه رفع گردد؟
- شرایط متعهد (ضامن) چه مواردی است؟
- لغو درخواست وام چگونه انجام میشود؟
- در هنگام مشاهده وضعیت در حال بررسی درخواست وام قرضالحسنه چه اقدامی را باید انجام دهم؟
- چندبار حق عضویت باید پرداخت کرد؟
- چگونه حق عضویت، عودت داده میشود؟
- خطای ام حسام در مورد پرداخت حق عضویت بیشتر از یک بار چگونه رفع گردد؟
- مبلغ پیشنهاد شده در وام قرضالحسنه بدون کارمزد، قابل ویرایش است؟
- هنگامی که با پیام درخواست وام باز است مواجه میشوم چه اقدامی باید انجام دهم؟
- چرا مبلغ پیشنهادی در وام قرضالحسنه بدون کارمزد، کمتر از اعتبار حساب، نمایش داده میشود؟
- استعلام معوقات بانکی به چه شکلی صورت میگیرد؟
- مشاهده وضعیت درخواست وام از چه طریقی انجام میشود؟
- در هنگام ثبت درخواست وام بدون کارمزد با خطا مواجه می شوم، علت چیست؟
- درخواست وامی که دادم رد شده است، از کجا می توانم دلیل آن را بفهمم؟
- بیمه عمر برای چیست ؟
- آیا درخواست معرفی وام، محدودیت دارد؟
- زمان واریز وام چه مواقعی است؟
- آیا در وی بانک میتوان تأیید و انتقال چک را انجام داد؟
- آیا در وی بانک میتوان چک را ثبت نمود؟
- چگونه از طریق وی بانک، اقساط خود را پرداخت نماییم؟
- نمایش گردش حساب در وی بانک برای بازه زمانی چند ساله امکانپذیر است؟
- آیا انتقال وجه پل از وی بانک، امکانپذیر میباشد؟
- آیا میتوان از وی بانک، حساب خود را مسدود نمود؟
- چگونه در وی بانک میتوان لیست وامهای خود را مشاهده نمود؟
- چگونه میتوان شماره کارتهای مقصدی که در وی بانک ذخیره شده است را حذف نمود؟
- آیا میتوان در وی بانک از گردش حساب، فایل پی دی اف دریافت نمود؟
- آیا میتوان تاریخ انقضای کارت را در وی بانک دید؟
- آیا میتوان در وی بانک، گردش حساب خود را به صورت فقط واریز یا برداشت مشاهده نمود؟
- آیا میتوان در وی بانک، شارژ، خریداری نمود؟
- آیا میتوان cvv2 کارت را در وی بانک دید؟
- آیا انتقال وجه مستمر از وی بانک، انجام میشود؟
- چرا اجرای درخواست پایا در مدیریت کارتابل مشترک، فعال نمیباشد؟
- جهت انجام انتقال وجه گروهی یا پایای گروهی، چگونه فایل را آماده نمایم؟
- آیا در وی بانک، اطلاعات کارت، قابل ذخیره شدن میباشد؟
- چرا در پایای گروهی، فایل، پذیرش نمیشود؟
- آیا برای ورود به همراهبانک تحت وب، نام کاربری و رمز عبور، لازم میباشد؟
- چرا در هنگام ورود به وی بانک، بعد از وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور، با خطای «این روش شناسایی برای کاربر معتبر نمیباشد» مواجه میشوم؟
- آیا با گوشی اندروید نیز میتوان از همراهبانک تحت وب استفاده نمود؟
- برای مشاهده صورتحساب در وی بانک، چه مراحلی باید طی شود؟
- آدرس اینترنتی همراهبانک تحت وب چیست؟
- انتقال وجه گروهی چگونه انجام میشود؟
- دریافت گردش تراکنشهای انجام شده توسط کارت در همراهبانک چگونه انجام میشود؟
- درخواست پایای مستمر چگونه انجام میشود؟
- چنانچه گوشی ios داشته باشم چگونه همراهبانک را نصب نمایم؟
- مشاهده شماره شبا چگونه امکانپذیر است؟
- مشاهده وضعیت سند انتقال وجه (سپرده یا کارت) در همراهبانک چگونه است؟
- چگونه میتوان در همراهبانک اطلاعات کارتها یا سپردههای مقصد را حذف نمود؟
- آیا با اثر انگشت میتوان وارد همراهبانک شد؟
- آیا میتوان از همراهبانک، گردش کارت خود را دریافت نمود؟
- چگونه کارت خود را در همراهبانک حذف نمایم؟
- چگونه میتوان محدودیت اعمال شده بر روی کارت بانکی خود را در همراهبانک حذف نمود؟
- چگونه میتوان در همراهبانک رمز عبور خود را تغییر داد؟
- بعد از نصب همراهبانک، کارت بانکی خود را چگونه میتوان ثبت نمود؟
- چگونه در همراهبانک میتوان شارژ خرید؟
- چگونه میتوان در همراهبانک، انتقال وجه مستمر یا پایا و ساتنای مستمر، ثبت نمود؟
- چگونه میتوان اطلاعات تاریخ انقضا و cvv2 کارت بانکی خود را در همراهبانک ویرایش نمود؟
- سقف انتقال وجه پل از طریق همراهبانک چقدر میباشد؟
- چگونه میتوان درخواست انتقال وجه مستمر یا پایای مستمر و ساتنای مستمر را در وی بانک، لغو نمود؟
- چگونه در همراهبانک میتوان به حساب رسالت اشخاص دیگر، انتقال وجه انجام داد؟
- پایا و ساتنای گروهی و انتقال وجه گروهی را از کجا میتوانم انجام دهم؟
- چگونه از طریق همراه بانک انتقال وجه از طریق پل انجام دهیم؟
- ساتنا/پایا، برای مبالغ کمتر از دویست میلیون تومان به چه شکلی انجام میشود؟
- چگونه از طریق همراه بانک از طریق پایا یا ساتنا انتقال وجه انجام دهم؟
- نصب اپلیکیشن همراهبانک را شرح دهید.
- چرا پس از ورود به همراهبانک، منوی سپرده و تسهیلات در همراهبانک، خاموش میباشد؟
- مشاهده کد شارژ در همراهبانک چگونه امکانپذیر است؟
- آیا میتوان گردش حساب خود در همراهبانک را به صورت فایل pdf دریافت نمود؟
- نام کاربری همراهبانک/وی بانک چیست؟
- از طرف بانک، پیامی مبنی بر فرارسیدن تاریخ انقضای کارت دریافت کردهام. باید چه کاری انجام دهم؟
- اگر کارت، منقضی شد، چگونه اقدام به صدور کارت کنیم؟
- پیگیری ارسال درخواست کارت المثنی در سامانه پیشخوان مجازی رسالت
- سقف کارت به کارت چقدر است؟
- چگونه برای فرد زیر سن 18 سال درخواست کارت دهیم؟
- حداکثر میزان تراکنش با کارت در طول روز از طریق دستگاه کارتخوان چه مبلغی میباشد؟
- تغییر نوع رمز دوم کارت چگونه انجام میشود؟
- نحوه صدور کارت برای سپردههای مشترک چگونه است؟
- چگونه میتوانم رمز اول یا دوم کارت را تغییر بدهم؟
- آیا از وی بانک میتوان کارت بانکی خود را رفع مسدودی نمود؟
- چگونه میتوانم کارت مجازی در یافت کنم؟
- بعد از انجام عضویت و افتتاح حساب، کارت به دستم نرسیده است. آیا میتوانم جهت دریافت کارت، به صورت حضوری اقدام نمایم؟
- کارمزد صدور کارت چقدر میباشد؟
- آیا میتوان کارت بانکی خود را از وی بانک مسدود نمود؟
- شخص از چه سنی میتواند افتتاح حساب پسانداز قرضالحسنه را انجام دهد؟
- افتتاح حساب حقوقی به چه صورتی میباشد؟
- در هنگام افتتاح حساب جهت گرفتن عکس و فیلم سلفی، چرا دوربین برایم باز نمیشود؟
- برداشت از حساب پسانداز قرضالحسنه توسط خود شخص، از چه سنی امکانپذیر میباشد؟
- در صورت اشتباه در ثبت نام و اشتباه بارگذاری مدارک، آیا امکان ویرایش، وجود دارد؟
- افتتاح حساب مشترک به چه صورتی میباشد؟
- رفع نقص درخواست عضویت در سامانه ام رسالت چه فرایندی باید طی شود؟
- دریافت کارت پس از تکمیل درخواست عضویت چگونه است؟
- در هنگام (عضویت در ام رسالت) افتتاح حساب، چه کانونی را باید انتخاب نمود؟
- افتتاح حساب بعد از ثبت عضویت چگونه انجام میشود؟
- مشاهده درخواست عضویت از چه طریقی امکانپذیر است؟
- تکمیل احراز هویت
- هزینه عضویت و افتتاح حساب چقدر است؟
- ثبت درخواست عضویت در ام رسالت را توضیح دهید.
- رفع نقص رسید با کارت ملی جدید
- چگونه با رسید کارت ملی درخواست عضویت بدهیم؟
- احراز هویت در هنگام تحویل کارت بانکی چگونه انجام میشود؟
- رفع نقص عکس پشت کارت ملی
- نحوه گرفتن فیلم سلفی
- چگونه باید از شناسه خزانهداری سفته الکترونیک اطلاع پیدا کنیم؟
- آیا فقط برای یک سپرده میتوان درخواست صورت حساب فارسی /لاتین نمود؟
- ضامن چگونه باید سفته الکترونیک تهیه کند؟
- جهت خرید سفته الکترونیک می بایست حساب بانکی افتتاح نمود؟
- برای گرفتن وام قرضالحسنه چه میزان باید سفته تهیه کنیم؟
- افتتاح بیش از یک حساب، چگونه انجام میشود؟
- چرا در قسمت صدور دسته چک، شماره حساب، نمایش داده نمیشود؟
- چگونه دریافت کنندگان چک در همراه بانک را استعلام کنیم؟
- آیا چکهای صیادی رنگ بنفش، قابلیت پشتنویسی دارند؟
- چکم را گم کردهام. چه کاری باید انجام دهم؟
- برای ارسال لاشه چک جهت رفع سوءاثر چک برگشتی و همچنین جهت ابطال چکهای صیادی ثبت شده و تایید شده در سامانه صیاد، الزاما باید ذینفع، چک را به صادرکننده انتقال دهد؟
- آیا جهت شکایت در مراجع قانونی، گواهی عدم پرداخت وجه چک باید ارائه گردد؟
- آیا حساب جاری، مالیات دارد؟
- از کجا میتوانم چکم را تایید یا انتقال بدهم؟
- ۱/۴۴۰ تومان از حسابم بابت چک، کسر شده است. این مبلغ، بابت چیست؟
- بعد از سوءاثر چکهای برگشتی، چه مدتی زمان میبرد که مبالغ مسدودی حسابهایم آزاد شوند؟
- چکهایی که چکاوک میشوند در چه زمانی به حسابم واریز میگردند؟
- چگونه از وضعیت اعتباری صادرکننده چک مطلع شویم؟
- در روز مجاز هستم چه تعداد چک و به چه مبلغی، ثبت نمایم؟
- لغو ثبت چک تا چه زمانی امکانپذیر میباشد؟
- چگونه مطلع شوم چکم را در وجه چه کسی ثبت نمودهام؟
- ذینفع چک چگونه میتواند از وضعیت برگ چک دریافتی، استعلام بگیرد؟
- چک را به اشتباه برای کد ملی کسی ثبت نمودهام که وی را نمیشناسم. چگونه ثبت چک را لغو نمایم؟
- چکم را اشتباه ثبت نمودهام، چگونه مجدد از ابتدا ثبت نمایم؟
- شرایط دریافت دسته چک چیست؟
- در ثبت چک با خطای «هیچ دریافتکننده و هیچ امضاکنندهای یافت نشد» مواجه شدم چه باید کرد؟
- محرومیتهای کسی که چک برگشتی دارد چیست؟
- چک برگشتی بعد از وصول (نقد شدن) چگونه سو اثر شود؟
- آیا مسدودی مبالغ چکهای برگشتی به حساب ذینفع واریز میگردد؟
- چه زمان بعد از برگشت چک، حسابهای من (و به چه میزان) مسدود میشود؟
- هزینه رفع سوء اثر چک برگشتی چقدر است؟
- هزینه صدور گواهی عدم پرداخت وجه چک چقدر است؟
- چکهای صیادی چه مشخصهای دارند؟
- چک بانکی (تضمینی) چیست؟
- ثبت چک در بانک قرضالحسنه رسالت، از چه طریقی انجام میشود؟
- برای ثبت چک دیجیتال، چه مراحلی را طی نمایم؟
- برای نقد کردن چک دیجیتال، چه فرایندی لازم است؟
- درخواست صدور دسته چک دیجیتال چگونه انجام میشود؟
- استعلام وضعیت چک توسط صادرکننده چگونه است؟
- فعالسازی چک دیجیتال (چکاد) چه فرایندی دارد؟
- ترتیب مسدود شدن وجوه صادرکننده چک برگشتی به اندازه کسری مبلغ چک، چگونه است؟
- ابطال چکهای عادی چگونه صورت میپذیرد؟
- دلایل برگشت چک چیست؟
- نحوه رفع سوءاثر چکهای برگشتی چگونه است؟
- سامانه چکاوک چیست؟
- ابطال چک در شرایط فوت صادرکننده چک، پس از ثبت در سامانه صیاد، چگونه است؟
- نحوه تایید چکهای برگشتی و دریافت وجه چک در شرایط فوت چه مراحلی دارد؟
- انتقال چک جهت ابطال چگونه انجام میشود؟
- لغو چک ثبت شده از سمت صادر کننده، چگونه صورت میپذیرد؟
- مشاهده چکهای برگشتی در همراهبانک چگونه امکانپذیر است؟
- بعد از لغو ثبت چک،کی وضعیت چک سفید میشود؟
- چگونه در همراه بانک وضعیت چک را استعلام کنیم؟
- چگونه در همراه بانک زنجیره استعلام چک را استعلام کنیم؟
- چگونه در همراه بانک چک را به فرد دیگری انتقال دهیم؟
- نحوه افتتاح حساب جاری چگونه است؟
- چگونه از ثبت درخواست در پیشخوان مجازی رسالت یا پیگیری وضعیت آن مطلع شویم؟
- آیا میتوان آدرسهای مازاد را در پیشخوان مجازی رسالت حذف نمود؟
- آیا برای مسدود کردن حساب دیگران، میشود از طریق پیشخوان مجازی رسالت اقدام نمود؟
- من هنوز عضو بانک قرضالحسنه رسالت نشدهام. آیا میتوانم از خدمات پیشخوان مجازی رسالت استفاده نمایم؟
- نحوه ثبت درخواست رسالتکارت بانکی و یا المثنی چگونه است؟
- آیا برای حسابهای راکد هم گواهی تمکن مالی صادر میگردد؟
- آیا برای حسابهایی که از سوی قوه قضاییه مسدود شدهاند میتوان گواهی تمکن مالی دریافت نمود؟
- آیا فقط برای یک سپرده میشود گواهی تمکن دریافت نمود؟
- در هنگام ثبت درخواست گواهی تمکن مالی، پول در حسابم به میزان هزینه صدور و ارسال، موجود نیست. آیا گواهی تمکن صادر میشود؟
- چگونه باید به پیشخوان مجازی رسالت وارد شوم؟
- شمارههای پشتیبانی پست تمکن مالی/ صورتحساب چیست؟
- اگر رمز ام رسالت را فراموش کنیم، چه کاری باید انجام دهیم؟
- چگونه اعتبار امحسام را اهدا کنم؟
- هنگامی که با خطای درگاه امحسام مواجه میشوم چه اقدامی باید انجام دهم؟
- مشاهده اطلاعات حساب بانکی در ام رسالت از چه طریقی امکان دارد؟
- چگونه امکان عودت مبلغ ام حسام انجام میشود؟
- مشاهده شماره حساب و شماره شبا از ام رسالت چگونه امکانپذیر است؟
- انتقال اعتبار از ام حسام به حساب قرض الحسنه چگونه انجام میشود؟
- ام رسالت برای چیست؟
- راهنمای سامانه ام بیمه را ارسال نمایید.
- خرید بیمهنامه از ام بیمه چگونه است؟
- پیگیری صدور بیمهنامهها چگونه است؟
- خرید از بازار اعضا (ام بازار) چگونه انجام میشود؟
- نحوه بهروزرسانی پروفایل ام رسالت را شرح دهید.
- پیگیری محصولات خریداری شده در ام بازار چگونه انجام میشود؟
- اطلاع از تماس و مشخصات عرضهکننده ام بازار چگونه است؟
- نحوه ثبت درخواست اعتبارسنجی انفرادی در سامانه آی مرآت را توضیح دهید.
- چگونه از میزان اعتبار وام در حسابم اطلاع پیدا کنم؟
- آیا متعهد (ضامن) نیز باید اعتبارسنجی انجام دهد؟
- باقیمانده سقف تعهد در پرونده اعتبارسنجی به چه معنایی است؟
- سقف تعهد در پرونده اعتبارسنجی به چه معنی است؟
- توان باز پرداخت در پرونده اعتبارسنجی به چه معناست؟
- پرونده اعتبارسنجی چقدر اعتبار دارد؟
- چرا درخواست اعتبارسنجی با نتیجه اعتبارسنجی نامتناسب رد شده است؟
- به چه دلیل با این پیام مواجه شدهام که درخواست اعتبارسنجی ردشده است؟
- در صورت رد درخواست وام به دلیل «عدم وجود نتیجه اعتبارسنجی»، در صورت انجام اعتبارسنجی و خرید سفتههای الکترونیک، چه باید کرد؟
- ضمانت با پرونده اعتبارسنجی انفرادی آی مرآت/گروهی اُمرآت چگونه انجام میشود؟
- شماره پشتیبانی مرآت/آیکاپ ؟
- در پرونده اعتبارسنجی چه اطلاعاتی قابل مشاهده میباشد؟
- هزینه اعتبارسنجی مرآت چقدر است؟
- وامگیرنده و ضامن چگونه باید اعتبارسنجی کنند؟
- همه
- اعتبار سنجی
- اعتبار وام
- ام بازار
- ام بیمه
- ام رسالت
- پیشخوان
- حساب جاری
- سپرده
- سفته الکترونیک
- عضویت
- کارت
- همراه بانک
- وی بانک
- وام قرض الحسنه
- وام سایر
- سایر
- حق عضویت
- انتقال پل
- انتقال ساتنا پایا
- انتقال سپرده
- حقوقی
- تمکن مالی
- چک ثبت
- چک استعلام
- چک سوء اثر
- چک بانکی
- چک دیجیتال
- پرداخت قسط
راهنمای سریع: ورود به ام رسالت > پروفایل> گزینه سه خط> تغییر نام کاربری> تایید با کد دو عاملی
جهت تغییر نام کاربری سامانه ام رسالت، ابتدا با نام کاربری قبلی (شماره تلفن همراه ثبت شده به عنوان نام کاربری) وارد سامانه شوید؛ در صورت نداشتن رمز عبور، از گزینه فراموشی رمز استفاده نمایید. بعد از ورود، بر روی عکس آدمک پایین صفحه (سمت چپ) کلیک نموده، وارد صفحه کاربری شوید، بر روی سه خط بالا (سمت راست صفحه) کلیک کنید و گزینه تغییر نام کاربری را انتخاب نمایید، شماره همراه جدیدی که به نامتان است را وارد نموده تا کد دوعاملی به شماره جدید، ارسال گردد؛ با وارد نمودن کد دوعاملی، نام کاربری (شماره) جدید شما همان موقع ثبت و تغییر خواهد نمود. دقت داشته باشید که شماره جدید باید به نام «صاحب حساب کاربری» باشد.
سامانه پل (پرداخت لحظهای) خدمات بین بانکی استاندارد در سطح کشور است که با نظارت بانک مرکزی، تسویه پرداختهای لحظهای در هر ساعتی از شبانه روز با حجم انبوه ومبالغ خرد را فراهم میکند. انتقال وجه در آن به صورت آنی و براساس شماره شبا میباشد و کارمزد آن نیز نسبت به کارت به کارت، پایینتر میباشد و تا سقف ۱۰ میلیون تومان به صورت غیرحضوری میباشد. نرخ کارمزد آن ۰.۰۲ درصد دستور پرداخت با کف ۵/۰۰۰ ریال است.
این خدمت از طریق همراهبانک بخش سپرده و گزینه انتقال وجه و سپس انتقال بین بانکی در دسترس است.
جهت مشاهده راهنمای پل به لینک زیر مراجعه کنید:
http://mmaher.ir/hepol
راهنمای سریع مراحل: سامانه امرسالت > اعتماد اجتماعی > مشاهده اطلاعات هسته اعتماد اجتماعی/افزودن عضو/توان پرداخت
در صورتی که راهبر هسته اعتماد اجتماعی هستید، میتوانید برای مشاهده وضعیت هسته اعتماد اجتماعی خود، وارد ام رسالت به آدرس https://new.mresalat.ir/ شوید. در بخش اعتماد اجتماعی، گزینه مشاهده اطلاعات هسته اعتماد اجتماعی و افزودن عضو( درحال حاضر امکان افزودن عضو وجود ندارد ) توان پرداخت را انتخاب کنید. در این قسمت میتوانید اطلاعات اعضای هسته اعتماد اجتماعی خود را مشاهده کنید.
در ضمن، در صورتی که تمایل به افزایش توان پرداخت اعضای هسته اعتماد اجتماعی یا افزایش اعضای هسته اعتماد اجتماعی را دارید، از طریق لینک زیر میتوانید درخواست خود را برای کارشناسان امور اعتماد اجتماعی، ارسال کنید:
گزینه تنظیمات سایت در قسمت محل درج آدرس (آدرس بار) را انتخاب کنید. در تب بازشده، گزینه اجازهها یا Permissions را انتخاب کنید. در صورت خاموش بودن اجازه دوربین (Camera) و میکروفون (Microphone) آنها را روشن کنید.
جهت مشاهده راهنمای اجازه دسترسی به دوربین و میکروفون در مرورگر کروم، به لینک زیر مراجعه کنید:
در قدم اول با نگه داشتن انگشت بر روی آیکون گزینه علامت تعجب، آن را انتخاب کنید. سپس وارد صفحه فضای ذخیره سازی (storage & cache) بشوید. در آخرین قدم، با انتخاب گزینه پاک کردن حافظه پنهان (clear cache) حافظه پنهان مرورگر شما پاک میشود.
جهت مشاهده راهنمای پاک کردن کش (حافظه پنهان) مرورگر کروم به لینک زیر مراجعه کنید:
طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی، سقف پرداخت قبضهای ویژه روزانه مبلغ 150،000،000 ریال میباشد.
برای پرداخت ویژه مانند پرداخت در سامانه خرید خودرو این سقف وجود ندارد.
طبق قانون بانک مرکزی، بانکها دیگر پایانه فروش برای اتصال مستقیم به بانک را ندارند. لذا شرکت شاپرک تاسیس شد تا تراکنشهای خرید را کنترل نماید و به شرکتهای ارائهدهنده خدمات، مجوز فعالیت دهد. آنها میتوانند با بانکها قرارداد ارائه خدمت منعقد نمایند تا برای پذیرندهها دستگاه پایانه فروش را نصب و راهاندازی نمایند.
در بانک قرضالحسنه رسالت، مشتریان فروشگاهی دارای جواز کسب و کد مالیاتی، میتوانند با مراجعه به سایت icup.ir و نصب اپلیکیشن آی کاپ، اقدام به ثبت درخواست دستگاه کارتخوان فروشگاهی نمایند.
جهت مشاهده راهنمای درخواست کارتخوان به لینک زیر مراجعه کنید:
جهت مشاهده و یافتن موقعیت مکانی خودپردازهای بانک قرضالحسنه رسالت میتوانید با کلیک بر روی گزینه خودپردازهای بانک در سمت راست پایین صفحه ورود به اپلیکیشن همراه بانک رسالت، آدرس و موقعیت مکانی خودپردازهای بانک را پیدا نمایید. همچنین، در داخل این اپلیکیشن، در فهرست (منو) سایر، نیز این فهرست (منو) قرار داده شده است.
قابلیتهای دستگاه کارتخوان (pos)عبارت است از:
1-انجام تراکنش خرید
2- دریافت شارژ سیمکارت تلفن همراه
3- پرداخت انواع قبوض
4- اعلام موجودی
توجه داشته باشید که انجام تراکنش کارت به کارت، امکانپذیر نمیباشد.
نحوه برداشت از حسابهای با ماهیت حقوقی، به صورت کارتابلی انجام میگیرد؛ بدین صورت که درخواست باید در وی بانک/همراهبانک تحت وب، در «سامانه صاحب سپرده و امضا» که حساب حقوقی است ثبت گردد و ارسال به کارتابل، انجام گیرد. در این مرحله، پیامکی جهت اطلاع از ثبت یک در خواست و ارسال به کارتابل به تمامی صاحبین امضای مجاز که در شرایط برداشت از حساب، امضای آنها تعریف شده است، ارسال و تمامی صاحبین امضای مجاز باید به سامانه شخصی خود وارد شده در فهرست (منو) سپرده، مدیریت کارتابل سپرده مشترک، درخواست فوق را مشاهده و اقدام به تایید و یا لغو درخواست نمایند و در نهایت، بعد از تایید تمامی صاحبین امضای مجاز، اجرای آخر در سامانه شرکت حقوقی در فهرست (منو) مدیریت کارتابل سپرده مشترک انجام و انتقال، صورت میگیرد.حساب حقوقی حتما باید تاریخ اعتبار رابطه و تاریخ اعتبار امضا داشته باشد (منقضی نشده باشد).