جست و جو میان مطالب سایت
جستوجو میان سوالات متداول
- همه
- اعتبار سنجی
- اعتبار وام
- ام بازار
- ام بیمه
- ام رسالت
- پیشخوان
- حساب جاری
- سپرده
- سفته الکترونیک
- عضویت
- کارت
- همراه بانک
- وی بانک
- وام قرض الحسنه
- وام سایر
- سایر
- حق عضویت
- انتقال پل
- انتقال ساتنا پایا
- انتقال سپرده
- حقوقی
- تمکن مالی
- چک ثبت
- چک استعلام
- چک سوء اثر
- چک بانکی
- چک دیجیتال
- پرداخت قسط
وارد سامانه پیشخوان مجازی رسالت شوید:
از منوی انتقال وجه، گزینه تغییر سقف انتقال وجه را انتخاب کنید. در این قسمت میتوانید سقف انتقال وجه را در همراهبانک/وی بانک از صفر تا نهایتاً 200 میلیون تومان تعیین نمایید.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > انتقال وجه > تغییر سقف انتقال وجه
جهت مشاهده راهنمای تغییر سقف انتقال وجه در پیشخوان مجازی رسالت، به لیک زیر مراجعه کنید:
http://mmaher.ir/ptsev
در منوی سایر درخواستهای من، گزینه گزارش درخواستها، جهت اطلاع از ثبت و پیگیری وضعیت تمامی درخواستهای ثبت شده شما در پیشخوان مجازی رسالت میباشد.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > سایر درخواستها > گزارش درخواستهای من
جهت دیدن راهنمای گزارش درخواستهای من در پیشخوان مجازی رسالت، به لینک زیر مراجعه نمایید:
http://mmaher.ir/pgd
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > اطلاعات فردی > تغییر اطلاعات هویتی
جهت مشاهده راهنمای تغییر مشخصات هویتی در پیشخوان مجازی رسالت به لینک زیر مراجعه کنید:
اگر اطلاعات هویتی شما در سامانههای ام رسالت اشکال دارد و قصد اصلاح آن را دارید بعد از ورود به پیشخوان مجازی رسالت از فهرست (منو) اصلی، بخش اطلاعات فردی و سپس تغییر اطلاعات هویتی را انتخاب کنید.
جهت تغییر اطلاعات فردی در پیشخوان رسالت ابتدا مشخصاتی که قصد تغییر آن را دارید انتخاب کنید و بعد از انجام تغییرات تیک گزینه پذیرش قوانین را بزنید و در نهایت تایید و ثبت درخواست را انتخاب کنید.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > معرفی نماینده
جهت مطالعه راهنمای معرفی نماینده در پیشخوان مجازی رسالت به لینک زیر مراجعه کنید:
معرفی نماینده در پیشخوان مجازی رسالت، به دو اقدام «معرفی وام» و «صدور دسته چک» مربوط میشود. کاربرد اصلی این خدمات، متوجه اشخاص حقوقی است که نیاز به معرفی نماینده جهت دریافت دسته چک و یا معرفی نماینده جهت انجام فرآیندهای معرفی وام دارند. با مشخص کردن نماینده، دیگر نیازی به امضای همه صاحبان امضا نیست و نماینده شخص حقوقی میتواند اقدام به ثبت درخواستهای معرفی وام کند. البته در بخش درخواست صدور دسته چک هم میتوانید نماینده خود را جهت دریافت دسته چک معرفی کنید برای معرفی نماینده به روش زیر اقدام بفرمایید:
در قدم اول، وارد پیشخوان مجازی رسالت شوید:
از فهرست (منو) سمت راست، گزینه معرفی نماینده را انتخاب کنید؛ (اگر از تلفن همراه استفاده مینمایید، برای مشاهده فهرست علامت سه خط در بالا سمت راست صفحه را لمس بفرمایید) سپس شماره سپرده مورد نظر، جهت معرفی نماینده را مشخص کنید (برای امور مربوط به دسته چک، حتما باید شماره سپرده جاری خود را انتخاب کنید).
در مرحله بعد، کدملی نماینده و نوع عملیاتی که قصد دسترسی نماینده دارید را مشخص نمایید (معرفی وام و صدور دسته چک).
در پایان، با انتخاب گزینه موافقت با قوانین و انتخاب تایید و ثبت درخواست، درخواست شما ثبت میشود.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > لغو نمایندگی
جهت مطالعه راهنمای لغو نمایندگی در پیشخوان مجازی رسالت به لینک زیر مراجعه کنید:
معرفی نماینده در پیشخوان مجازی رسالت، به دو اقدام «معرفی وام» و «صدور دسته چک» مربوط میشود. کاربرد اصلی این خدمات، متوجه اشخاص حقوقی است که نیاز به معرفی نماینده جهت دریافت دسته چک و یا معرفی نماینده جهت انجام فرآیندهای معرفی وام دارند. با مشخص کردن نماینده، دیگر نیازی به امضای همه صاحبان امضا نیست و نماینده شخص حقوقی میتواند اقدام به ثبت درخواستهای معرفی وام کند.
البته در بخش درخواست صدور دسته چک هم میتوانید نماینده خود را جهت دریافت دسته چک معرفی کنید. اگر قصد داشته باشید دسترسی نماینده به هر کدام از موارد معرفی وام و یا صدور دسته چک را لغو کنید، کافی است از فهرست (منو) سمت راست، گزینه لغو نمایندگی را انتخاب کنید و با زدن گزینه ضربدر قرمز در صفحه اصلی، نمایندگی شخص مورد نظر را حذف کنید.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > کیف پول > افزایش موجودی
جهت مطالعه راهنمای فعالسازی و شارژ کیف پول در پیشخوان مجازی رسالت به لینک زیر مراجعه کنید:
وارد پیشخوان مجازی رسالت شوید:
از فهرست (منو) اصلی ابتدا کیف پول را انتخاب کنید و سپس، گزینه افزایش موجودی را انتخاب کنید. در صفحه بعد، ابتدا مبلغ مورد نظر جهت افزایش موجودی کیف پول را انتخاب کنید.
نکته: برای انجام عملیات مرتبط با رمز کارت حداقل 10 هزارتومان موجودی باید داشته باشید.
سپس، گزینه ارسال رمز یک بار مصرف را انتخاب کنید تا رمز یکبار مصرف برای شما پیامک شود. پس از دریافت رمز یک بار مصرف، زدن تیک پذیرش قوانین و تایید و ثبت درخواست موجودی کیف پول شما افزایش پیدا میکند.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > کیف پول > برداشت موجودی
جهت مشاهده راهنمای برداشت موجودی کیف پول در پیشخوان مجازی رسالت به لینک زیر مراجعه کنید:
در قدم اول، وارد پیشخوان مجازی رسالت شوید:
از فهرست (منو) کیف پول، گزینه برداشت موجودی را انتخاب کنید. مبلغی که قصد برداشت آن را دارید وارد کنید. با انتخاب گزینه دریافت رمز دو عاملی یک پیامک حاوی رمز چهار رقمی (همانند تصویر زیر)، دریافت میکنید. رمز چهار رقمی دریافتی را در کادر وارد کنید. گزینه پذیرش قوانین را انتخاب کنید. در انتها، تأیید و ثبت درخواست را انتخاب کنید.
مبلغ 10 هزار تومان در کیف پول نگه داشته میشود و قابل برگشت نخواهد بود.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > انتقال وجه > تغییر سقف انتقال وجه
جهت مطالعه راهنمای تغییر سقف انتقال وجه در سامانه پیشخوان مجازی رسالت به لینک زیر مراجعه کنید:
وارد پیشخوان مجازی رسالت شوید:
با کلیک بر روی سه خط مشخص شده، وارد فهرست (منو) اصلی شوید. بعد از انتخاب فهرست (منو) اصلی، گزینه انتقال وجه و سپس گزینه تغییر سقف انتقال وجه را انتخاب نمایید. جهت تغییر سقف انتقال وجه، نوع سامانه ( از طریق همراه بانک تلفن بانک یا وی بانک) را انتخاب نمایید. در ادامه، نام کاربری را انتخاب نمایید. سقف مجاز ملبغ انتقال وجه روزانه درون بانکی، حواله پایا بین بانکی و یا ساتنا را انتخاب نمایید و میزان سقف انتقال وجه را وارد نمایید (حداکثر سقف مجاز دو میلیاردریال).
تیک “قوانین مربوط به درخواست را مطالعه کرده و تایید می نمایم “را فعال نمایید. در پایان، گزینه تایید و ثبت درخواست را انتخاب نمائید.
پس از تایید، کد رهگیری برای شما نمایش داده خواهد شد و نتیجه به صورت پیامک برایتان ارسال خواهد شد.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > کیف پول > واریز کیف به کیف
جهت مطالعه راهنمای واریز کیف به کیف در سامانه پیشخوان مجازی رسالت به لینک زیر مراجعه کنید:
ابتدا در فهرست (منو) اصلی، گزینه کیف پول را انتخاب کنید و سپس گزینه واریز کیف به کیف را انتخاب کنید.
در مرحله بعد، با وارد کردن کد ملی گیرنده، نام و نام خانوادگی گیرنده نمایش داده میشود. در صورت صحت اطلاعات وارد شده مبلغ مورد نظر را وارد کنید و بعد از زدن تیک پذیرش قوانین، گزینه تایید و ثبت درخواست را تایید کنید تا انتقال انجام شود.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > سپرده > صورتحساب > معدل موجودی
برای مشاهده راهنمای درخواست معدل موجودی حساب به لینک زیر مراجعه کنید:
جهت دریافت معدل موجودی حساب وارد سامانه پیشخوان مجازی رسالت شوید:
از فهرست (منو) سپرده/صورتحساب/معدل موجودی را انتخاب و شماره حساب و نوع صورتحساب (فارسی/لاتین) و همچنین نوع گردش سپرده ( معدل موجودی) را انتخاب نمایید. بازه زمانی گردش حساب را مشخص نموده، درخواست را ثبت نمایید تا معدل موجودی حساب، صادر و به آدرس انتخابی از طریق پست ، ارسال گردد.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > سپرده > تنظیمات ارسال پیامک
برای مشاهده راهنمای تنظیمات ارسال پیامک به لینک زیر مراجعه کنید:
اطلاعرسانی پیامکی، شما را در جریان اتفاقات حساب بانکیتان قرار میدهد. تراکنش برداشت یا واریز، ورود به سامانه و … از موارد اطلاعرسانی این سامانه است. هزینه این سرویس هم به شکل دورهای از حساب، کسر میگردد. اگر تصمیم به لغو یا فعالسازی آن دارید، لطفا مراحل زیر را طی نمایید:
جهت فعالسازی/غیر فعالسازی و یا تنظیم ارسال پیامکهای تراکنشی، ابتدا وارد سامانه پیشخوان مجازی رسالت شوید:
از فهرست (منو) سپرده و انتخاب گزینه تنظیمات ارسال پیامک، میتوانید با انتخاب شماره سپرده، حداقل مبلغ جهت ارسال پیامک واریز/برداشت را بر روی سپرده خود تغییر دهید. به عبارت دیگر، سامانه برای مبالغ کمتر از مقدار مشخص شده توسط شما دیگر پیامکی برایتان ارسال نمیکند یا گزینه غیرفعالسازی پیامکهای واریز/برداشت را انتخاب و پیامکهای تراکنشی را غیرفعال نمایید. دیگر هیچ واریز و برداشتی با پیامک، برایتان اطلاع رسانی نمیشود.
توجه داشته باشید که غیرفعالسازی پیامکها، شامل دریافت رمز دوم پویا و ورود به سامانهها نمیشود و شما همچنان آنها را دریافت خواهید کرد.
جهت مسدود نمودن سپرده وارد سامانه پیشخوان مجازی رسالت شوید:
از فهرست (منو) سپرده گزینه مسدودی سپرده را انتخاب و شماره سپرده موردنظرتان را تعیین و دلیل مسدودی را ذکر بفرمایید تا در لحظه، سپرده مسدود گردد (اگر از تلفن همراه استفاده مینمایید، برای مشاهده فهرست علامت سه خط در بالا سمت راست صفحه را کلیک کنید).
برای رفع مسدودی هم کافی است که در پیشخوان مجازی رسالت گزینه رفع مسدودی سپرده را انتخاب و درخواست رفع مسدودی سپرده را ثبت نمایید.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > سپرده > مسدودی سپرده/ رفع مسدودی سپرده
جهت مشاهده راهنمای مسدودی و رفع مسدودی سپرده به راهنماهای زیر مراجعه کنید:
http://mmaher.ir/prms راهنمای رفع مسدودی سپرده
http://mmaher.ir/pms راهنمای مسدودی سپرده
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > سپرده > گواهی تمکن مالی
برای مشاهده راهنمای درخواست گواهی تمکن مالی به لینک زیر مراجعه کنید:
جهت دریافت گواهی تمکن مالی وارد سامانه پیشخوان مجازی رسالتشوید:
از فهرست (منو) سپرده/گواهی تمکن مالی را انتخاب نمایید. شماره سپرده و اطلاعات گذرنامه را وارد نموده، نوع ارز را انتخاب (محاسبه نرخ ارز آزاد میباشد) و سپس درخواستتان را ثبت نمایید تا گواهی تمکن مالی ظرف 24 ساعت صادر و از طریق پست خصوصی به آدرس ثبت شده در درخواست ارسال گردد (اگر از تلفن همراه استفاده مینمایید، برای مشاهده فهرست علامت سه خط در بالا سمت راست صفحه را کلیک کنید).
درخواست گواهی تمکن مالی در هر تاریخی ثبت شود، گواهی تمکن به تاریخ روز بعد و به موجودی یک روز قبل صادر خواهد شد، ترجیحا موجودی تا 72 ساعت در حساب باقی باشد.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > وام > تغییر سپرده جهت کسر اقساط
برای مشاهده راهنمای تغییر سپرده جهت کسر اقساط به لینک زیر مراجعه کنید:
جهت ثبت درخواست برداشت اقساط وام دیگران از حساب قرض الحسنه خود به صورت مستمر و در سررسید فرارسیدن اقساط آنها، وارد سامانه پیشخوان مجازی رسالت شوید.
از فهرست (منو) “وام” گزینه “تغییر سپرده جهت کسر اقساط ” را انتخاب کرده و در صفحه باز شده، با وارد نمودن شماره وام و کد ملی وامگیرنده و انتخاب شماره سپردههای خود با اولویت برداشت برای اتصال وام به جهت برداشت اقساط در سررسید درخواست را ثبت نمایید. با طی این فرایند، اقساط وام فرد موردنظرتان به صورت خودکار از سپرده شما برداشت میگردد.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > سپرده > بستن سپردههای مازاد
برای مشاهده راهنمای بستن سپرده مازاد به لینک زیر مراجعه کنید:
با توجه به بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر اینکه هر شخص در هر بانک از هرنوع حساب تنها میتواند یک سپرده یا حساب داشته باشد. از آنجا که بانک قرضالحسنه رسالت، بانک تخصصی در حوزه قرضالحسنه است، بنابراین هر فرد صرفا میتواند یک حساب قرضالحسنه پس انداز و یک حساب قرضالحسنه جاری داشته باشد و چنانچه از گذشته بیشتر از یک حساب داشته باشد،میبایست از طریقه سامانه پیشخوان مجازی رسالت اقدام به بستن حسابهای اضافی نماید.
از فهرست (منو) سپرده/بستن سپردههای مازاد درخواست بستن سپردههای مازاد خود را ثبت نماید.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > کارت > تغییر سپرده متصل به کارت
برای مشاهده راهنمای تغییر سپرده متصل به کارت به لینک زیر مراجعه کنید:
در صورتی میتوانید کارت یک حساب را به حساب دیگرتان متصل کنید که تا کنون هیچ کارتی برای آن حساب صادر نشده باشد چرا که هر حساب تنها یک کارت میتواند داشته باشد. در غیر این صورت، امکان اتصال کارت به حسابی که قبلا کارتی برایش صادر و یا منقضي شده نیست. جهت تغییر سپرده متصل به کارت وارد سامانه پیشخوان مجازی رسالت شوید
از فهرست (منو) کارت/تغییر سپرده متصل به کارت شماره کارت را انتخاب و سپرده مورد نظر جهت اتصال کارت به آن را نیز مشخص و در ادامه تایید و ثبت درخواست نمایید (اگر از تلفن همراه استفاده مینمایید، برای مشاهده فهرست علامت سه خط در بالا سمت راست صفحه را کلیک کنید).
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > کارت > درخواست کارت مجازی
برای مشاهده راهنمای درخواست کارت مجازی به لینک زیر مراجعه کنید:
کارت مجازی، کارتی بانکی است که فاقد فیزیک کارت است و تنها یک شماره کارت جهت واریز و متصل به سپرده میباشد، برداشت یا خرید با این کارت امکان پذیر نمیباشد. جهت ثبت درخواست باید وارد سامانه پیشخوان مجازی رسالت شوید.
از فهرست (منو) کارت/درخواست کارت مجازی/تعداد و شماره سپرده مورد نظر را انتخاب نموده، تایید و ثبت درخواست نمایید.
پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > کیف پول > صدور رمز اول و دوم
جهت مشاهده راهنمای دریافت رمز اول و دوم به راهنمای زیر مراجعه کنید:
جهت دریافت رمز اول/دوم کارت نقدی، وارد سامانه پیشخوان مجازی رسالت به آدرس https://pishkhan.rqbank.ir/ شوید، از فهرست، گزینه کیف پول و سپس افزایش موجودی کیف را انتخاب و مبلغ ده هزار تومان کیف پول را شارژ نمایید (اگر از تلفن همراه استفاده مینمایید، برای مشاهده فهرست، علامت سه خط در بالا -سمت راست صفحه- را انتخاب نمایید). کیف پول شما برای پرداخت هزینهها استفاده خواهد شد.
سپس از فهرست (منو) گزینه کارت و سپس صدور رمز اول و دوم را انتخاب کنید. با وارد نمودن سریال پشت کارت ملی و انتخاب کارت، نوع رمز و تعیین رمز توسط سیستم، درخواست رمز اول/دوم کارت را ثبت نموده تا بعد از احراز هویت و تایید، رمز از طریق پیامک به شماره همراهتان ارسال گردد. چنانچه بخواهید رمز جدید را به رمز دلخواهتان تغییر دهید، گزینه تعیین رمز توسط «دلخواه» را انتخاب و با وارد نمودن رمز قبلی و رمز جدید و تکرار رمز جدید، درخواست تغییر رمز را ثبت نمایید. دقت داشته باشید برای تعیین رمز دلخواه، باید رمز قبلی را داشته باشید.
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > کارت > رفع مسدودی کارت
جهت مطالعه راهنمای رفع مسدودی کارت به لینک زیر مراجعه کنید:
جهت رفع مسدودی کارت وارد سامانه پیشخوان مجازی رسالت شوید.
از فهرست (منو) نمایش داده شده، گزینه کارت و سپس گزینه رفع مسدودی کارت را انتخاب نموده و اقدام به ثبت درخواست رفع مسدودی کارت نقدی کنید (اگر از تلفن همراه استفاده میکنید، برای مشاهده فهرست علامت سه خط در بالا سمت راست صفحه را کلیک کنید).
بنا بر نیاز شما، صورتحساب در دو نوع با مهر بانک و بدون مهر بانک صادر میشود. صورتحساب بدون مهر در لحظه است ولی فرآیند دریافت صورتحساب با مهر زمانبر تر است.
- جهت مشاهده و دریافت صورتحساب سپرده بدون نیاز به مهر از دو سامانه همراهبانک و وی بانک میتوانید استفاده نمایید:
از طریق همراه بانک:
با ورود به همراه بانک از فهرست(منو )سپرده و انتخاب گزینه گردش سپرده، تاریخ یا تعداد تراکنش را تعیین نمایید. میتوانید تمامی تراکنشهای واریز/برداشت و یا به تفکیک واریزی و یا برداشتها را مشاهده کنید و به صورت فایل اکسل یا pdfدریافت نمایید.
راهنمای سریع مراحل: همراهبانک > سپرده > گردش سپرده
جهت مشاهده راهنمای مشاهده گردش سپرده از طریق همراه بانک به لینک زیر مراجعه کنید:
از طریق وی بانک:
- با ورود به وی بانک از فهرست(منو ) سپرده، گزینه صورتحساب سپرده را انتخاب و سپس تاریخ یا تعداد تراکنش مورد نظرتان را انتخاب کنید.در این سامانه میتوانید تمامی تراکنشهای واریز/برداشت و یا به تفکیک فقط واریزی و یا برداشتها را مشاهده و به صورت فایل اکسل یا pdfدریافت نمایید.
چنانچه صورتحساب را با مهر بانک جهت ارائه به مراجع دیگر میخواهید میبایست از طریق سامانه پیشخوان مجازی رسالت
فهرست(منو) سپرده/صورت حساب/معدل موجودی، درخواست صورتحساب برای هر بازه زمانی مورد نیاز را ثبت نموده تا صادر شده و از طریق پست خصوصی ظرف 72 ساعت به آدرس پستیتان ارسال شود (اگر از تلفن همراه استفاده مینمایید، برای مشاهده فهرست علامت سه خط در بالا سمت راست صفحه را کلیک کنید).
راهنمای سریع مراحل: پیشخوان مجازی رسالت > فهرست (علامت سهخط) > سپرده > صورتحساب > معدل موجودی
جهت مشاهده راهنمای دریافت صورتحساب چاپی از پیشخوان به لینک زیر مراجعه کنید:
صورت سوالات متداول
- حمید رضا
- اگر چک الکترنیک برگه بشود و برگشت بخورد برای پاس کردن آن چه کار باید کرد؟
- شماره پشتیبانی پست تمکن مالی چیست؟
- فایل مستندات شغلی جهت بارگذاری در سامانه باید دارای چه مشخصاتی باشد؟
- متقاضی چگونه میتواند درخواست خود را اصلاح کند؟
- منظور از بهبود دهنده اعتباری چیست؟
- آیا متعهد باید کارمند بخش دولتی باشد؟ گواهی کسر از حقوق الزامی است؟
- منظور از میزان توان بازپرداخت چیست؟
- منظور از سقف تعهد چیست؟
- نتیجه اعتبار سنجی شامل چه چیزهایی است؟
- در چه صورت نتیجه اعتبارسنجی مورد قبول واقع نمیشود؟
- محدودیت سنی برای ثبت نام در سامانه مرآت وجود دارد؟
- ارائه سوابق بیمه از سوی متقاضی الزامی است؟
- برای ثبت اطلاعات در سامانه، باید چه مدارکی ارائه نمود؟
- مدارک ضروری برای صاحبین مشاغل آزاد چیست؟
- آیا با شماره موبایل اشخاص دیگر میتوان برای ثبت نام در سامانه ثبت نام استفاده نمود؟
- از سامانه مرآت برای وامدهی کدام بانکها استفاده میشود؟
- برای اعتبار سنجی چه اطلاعاتی از بانک گرفته میشود؟
- آیا برای اعتبارسنجی افراد و یا رتبه بندی اعتباری اشخاص حقوقی، فقط از اطلاعات بانکها استفاده میشود؟
- سامانه اعتبار سنجی مرآت چیست و چه خدمتی ارائه میدهد؟
- آیا محدودیتی در درخواست اعتبارسنجی وجود دارد؟
- چه چیزهایی در نتیجه اعتبارسنجی موثر است؟
- اعتبار سنجی چند روز زمان میبرد؟
- امکان ثبت چک در وجه بانک دیگری و نقد شوندگی آن وجود دارد؟
- برای مبالغ بالای ۴۰۰ میلیون تومان آیا باید سندی ارائه بشه؟
- امکان هک شدن گوشی و امضای دیجیتال وجود دارد؟
- مسیر برگشت زدن و اقدامات حقوقی در خصوص چک چیست؟
- امکان دسته چک دیجیتال برای حسابهای حقوقی هم فراهم است؟
- آیا امکان رد کردن چک به هر علت توسط گیرنده هست؟ مثلا مغایرت مبلغ یا تاریخ با تاریخ مد نظر؟
- چگونه میتوان زمانی که چک دیجیتال صادر میشه در سامانهها (موبایل بانک یا وی بانک) از چکهای صادرشده گزارش گرفت؟
- آیا دریافتکننده چک باید برنامه هامون را نصب کند ؟
- برای ابطال چک دیجیتال چه کار باید کرد؟
- گواهی عدم پرداخت چک دیجیتال چطور صادر میشود؟
- برای رفع سو اثر چکهای الکترونیک چه اقداماتی باید انجام داد؟
- نحوه درخواست معرفی وام /صدور دسته چک توسط حسابهای حقوقی/ مشترک چگونه است ؟
- نحوه راهنمایی اعضایی که حسابشان هک شده است
- مسدودی کارت بانکی در لحظه به دلیل سو استفاده از کارت بانکی چگونه انجام شود ؟
- چگونه شماره تلفن همراه را در سیستم بانکی تغییر دهم؟
- چگونه آدرس خود را در سیستم بانکی تغییر دهم؟
- چگونه میتوانم شغل خود را اصلاح و تغییر دهم؟
- چگونه سقف انتقال وجه بین بانکی و داخلی درهمراهبانک/وی بانک را تغییر دهم؟
- گزارش درخواستهای من در پیشخوان مجازی رسالت برای چیست؟
- چگونه می توانم مشخصات هویتی سپرده را در پیشخوان مجازی رسالت تغییر دهم؟
- چگونه در پیشخوان مجازی رسالت نماینده معرفی کنیم؟
- چگونه در پیشخوانمجازی رسالت نمایندگی را لغو کنیم؟
- چگونه میتوان در پیشخوان مجازی رسالت کیف پول را فعال و شارژ کرد؟
- چگونه میتوانم در پیشخوان مجازی رسالت موجودی کیف پول را برداشت کنم؟
- سقف انتقال وجه در سامانه پیشخوان مجازی رسالت چگونه تغییر میکند؟
- چگونه شارژ کیف پول را در پیشخوان مجازی رسالت به کیف پول شخص دیگری منتقل کنیم؟
- چگونه میتوانم معدل موجودی حساب را دریافت کنم؟
- تنظیم ارسال پیامک دریافتی، چگونه امکانپذیر است؟
- برای مسدودی و رفع مسدودی سپرده چه اقدامی باید انجام داد؟
- برای دریافت گواهی تمکن مالی چه اقدامی باید انجام داد؟
- چگونه باید برداشت خودکار اقساط وام را فعال کرد؟
- چگونه باید سپرده مازاد را بست؟
- چگونه سپرده متصل به کارت را میتوان تغییر داد؟
- چگونه میتوانم کارت مجازی در یافت کنم؟
- نحوه دریافت رمز اول/دوم کارت نقدی چگونه است؟
- چگونه میتوانیم کارت نقدی را رفع مسدود کنیم؟
- نحوه دریافت صورتحساب سپرده چگونه است؟
- رفع مسدودی رمز پویا چگونه انجام میشود؟
- ساتنا برای بالای دویست میلیون تومان
- درخواست دسته چک چگونه است؟
- اصلاح اقساط پرداختی چگونه انجام میشود؟
- مشاهده گزارش معرفی وام از چه طریقی انجامپذیر است؟
- چگونه از میزان اعتبار وام(امتیاز) در حسابم اطلاع پیدا کنم؟
- نحوه معرفی وام چگونه است؟
- چگونه رمز همراه بانک/وی بانک و تلفنبانک را دریافت کنم؟
- چگونه از چک رفع سوءاثر کنم؟
- فرایند دریافت وام قرضالحسنه ازدواج/فرزند را شرح دهید.
- شرایط دریافت وام قرضالحسنه فرزند چگونه است؟
- چگونه میتوانم اقساط دیگران را پرداخت کنم؟
- نحوه بروزرسانی حق عضویت در فرایند درخواست وام قرض الحسنه بدون کارمزد؟
- کیف پول چگونه فعال میشود؟
- فرآیند دریافت وام
- چگونه باید سفته الکترونیک تهیه کنیم؟
- ویرایش آدرس در ام رسالت چطور انجام میشود؟
- کَش لِس چیست؟
- نام کاربری سامانه ام رسالت چیست؟
- پین پد (pin pad) چیست؟
- نام کاربری ام رسالت را چگونه تغییر بدهم؟
- پل چیست؟
- مشاهده اطلاعات هسته اعتماد اجتماعی و افزودن عضو و توان پرداخت چگونه امکانپذیر است؟
- اجازه دسترسی به دوربین و میکروفون در مرورگر کروم (Chrome) چگونه است؟
- پاک کردن کش (حافظه پنهان) مرورگر کروم چگونه انجام میشود؟
- سقف پرداخت قبضهای ویژه چقدر است؟
- شرایط دریافت دستگاه کارتخوان را بیان کنید.
- از کجا میتوانم متوجه شوم که خودپردازهای بانک قرضالحسنه رسالت در چه مکانهایی هستند؟
- قابلیتهای دستگاه کارتخوان (pos) چیست؟
- انتقال وجه از حسابهای حقوقی به صورت غیرحضوری چگونه صورت میپذیرد؟
- درخواست دستگاه کارتخوان(pos) چگونه انجام میشود؟
- شماره تلفنبانک قرضالحسنه رسالت چند است؟
- ابطال چکهای بانکی (تضمینی) چگونه انجام میشود؟
- سقف انتقال وجه پل به صورت حضوری چقدر است؟
- آیا با دیدن شماره حساب و شماره شبا و داشتن آنها توسط اشخاص دیگر، برداشت از حساب، امکانپذیر است؟
- نرخ وام ازدواج برای سال 1403 چقدر است؟
- نرخ وام فرزند برای سال 1403 چقدر است؟
- شرایط دریافت وام معرفیشدگان از صندوق اعتباری هنر چگونه است؟
- نحوه دریافت وام قرضالحسنه ازدواج توسط اعضای صندوق اعتباری هنر چگونه است؟
- برای دریافت وام اشتغالزایی کمیته امداد و سازمان بهزیستی چه اقدامی باید انجام دهم؟
- شرایط دریافت وام، برای معرفیشدگان نمایندگان مجلس شورای اسلامی چگونه است؟
- شرایط دریافت وام برای معرفیشدگان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری چگونه است؟
- وضعیت تطبیق مدارک وام فرزند/ازدواج چگونه است؟
- نحوه دریافت وام قرض الحسنه (ازدواج / فرزند)
- دوره تنفس وام فرزند چند ماه میباشد؟
- شرایط نرخ باروری جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه فرزند به چه صورت است؟
- جهت دریافت وام (ازدواج و شهریه) دانشگاه آزاد چه اقداماتی باید انجام شود؟
- در صورت عدم تایید مدارک وام فرزند /ازدواج و ثبت عدم تطبیق توسط متصدی چه اقدامی باید انجام داد؟
- در صورت عدم تایید درخواست تطبیق مدارک ازدواج/فرزند متصدی ،توسط عملیات بانکی چه اقدامی باید انجام داد؟
- بعد از افتتاح حساب، چه زمانی میتوانم وام در یافت نمایم؟
- آیا میتوان بیشتر از توان باز پرداخت، درخواست وام ثبت نمود؟
- در صورت تاخیر در پرداخت اقساط وام، چقدر باید جریمه دیرکرد (وجه التزام) پرداخت کنم؟
- درخواست وام من به دلیل «عدم پوشش نتیجه اعتبارسنجی» رد شده است. چگونه مشکل را برطرف کنم؟
- آیا سقف تعهد ضامن (متعهد) باید به اندازه مبلغ سفته، خریداری شده باشد؟
- آیا میتوان ۲ درخواست وام همزمان در یک روز ثبت نمود؟
- درخواست وام من به دلیل «بدهی بانکی» رد شده است. چه باید کرد؟
- در صورت داشتن وام در جریان، برای دریافت وام جدید، آیا میتوان مجددا اقدام به دریافت وام نمود؟
- وام قرض الحسنه ممکن است به چه دلایلی رد شود؟
- نقش کارت پایان خدمت هوشمند متقاصی/متعهد جهت دریافت وام چیست؟
- ثبت درخواست وام قرضالحسنه بدون کارمزد چگونه است؟
- درخواست مجدد وام چگونه انجام میشود؟
- نکات مهم پیش از درخواست وام قرضالحسنه چیست؟
- مشاهده اقساط وام و پرونده وامها از چه طریقی انجام میشود؟
- خطا در درخواست وام قرضالحسنه بدون کارمزد چگونه رفع گردد؟
- شرایط متعهد (ضامن) چه مواردی است؟
- لغو درخواست وام چگونه انجام میشود؟
- در هنگام مشاهده وضعیت در حال بررسی درخواست وام قرضالحسنه چه اقدامی را باید انجام دهم؟
- چندبار حق عضویت باید پرداخت کرد؟
- چگونه حق عضویت، عودت داده میشود؟
- خطای ام حسام در مورد پرداخت حق عضویت بیشتر از یک بار چگونه رفع گردد؟
- مبلغ پیشنهاد شده در وام قرضالحسنه بدون کارمزد، قابل ویرایش است؟
- هنگامی که با پیام درخواست وام باز است مواجه میشوم چه اقدامی باید انجام دهم؟
- چرا مبلغ پیشنهادی در وام قرضالحسنه بدون کارمزد، کمتر از اعتبار حساب، نمایش داده میشود؟
- استعلام معوقات بانکی به چه شکلی صورت میگیرد؟
- مشاهده وضعیت درخواست وام از چه طریقی انجام میشود؟
- در هنگام ثبت درخواست وام بدون کارمزد با خطا مواجه می شوم، علت چیست؟
- درخواست وامی که دادم رد شده است، از کجا می توانم دلیل آن را بفهمم؟
- بیمه عمر برای چیست ؟
- آیا درخواست معرفی وام، محدودیت دارد؟
- زمان واریز وام چه مواقعی است؟
- آیا در وی بانک میتوان تأیید و انتقال چک را انجام داد؟
- آیا در وی بانک میتوان چک را ثبت نمود؟
- چگونه از طریق وی بانک، اقساط خود را پرداخت نماییم؟
- نمایش گردش حساب در وی بانک برای بازه زمانی چند ساله امکانپذیر است؟
- آیا انتقال وجه پل از وی بانک، امکانپذیر میباشد؟
- آیا میتوان از وی بانک، حساب خود را مسدود نمود؟
- چگونه در وی بانک میتوان لیست وامهای خود را مشاهده نمود؟
- چگونه میتوان شماره کارتهای مقصدی که در وی بانک ذخیره شده است را حذف نمود؟
- آیا میتوان در وی بانک از گردش حساب، فایل پی دی اف دریافت نمود؟
- آیا میتوان تاریخ انقضای کارت را در وی بانک دید؟
- آیا میتوان در وی بانک، گردش حساب خود را به صورت فقط واریز یا برداشت مشاهده نمود؟
- آیا میتوان در وی بانک، شارژ، خریداری نمود؟
- آیا میتوان cvv2 کارت را در وی بانک دید؟
- آیا انتقال وجه مستمر از وی بانک، انجام میشود؟
- چرا اجرای درخواست پایا در مدیریت کارتابل مشترک، فعال نمیباشد؟
- جهت انجام انتقال وجه گروهی یا پایای گروهی، چگونه فایل را آماده نمایم؟
- آیا در وی بانک، اطلاعات کارت، قابل ذخیره شدن میباشد؟
- چرا در پایای گروهی، فایل، پذیرش نمیشود؟
- آیا برای ورود به همراهبانک تحت وب، نام کاربری و رمز عبور، لازم میباشد؟
- چرا در هنگام ورود به وی بانک، بعد از وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور، با خطای «این روش شناسایی برای کاربر معتبر نمیباشد» مواجه میشوم؟
- آیا با گوشی اندروید نیز میتوان از همراهبانک تحت وب استفاده نمود؟
- برای مشاهده صورتحساب در وی بانک، چه مراحلی باید طی شود؟
- آدرس اینترنتی همراهبانک تحت وب چیست؟
- انتقال وجه گروهی چگونه انجام میشود؟
- دریافت گردش تراکنشهای انجام شده توسط کارت در همراهبانک چگونه انجام میشود؟
- درخواست پایای مستمر چگونه انجام میشود؟
- چنانچه گوشی ios داشته باشم چگونه همراهبانک را نصب نمایم؟
- مشاهده شماره شبا چگونه امکانپذیر است؟
- مشاهده وضعیت سند انتقال وجه (سپرده یا کارت) در همراهبانک چگونه است؟
- چگونه میتوان در همراهبانک اطلاعات کارتها یا سپردههای مقصد را حذف نمود؟
- آیا با اثر انگشت میتوان وارد همراهبانک شد؟
- آیا میتوان از همراهبانک، گردش کارت خود را دریافت نمود؟
- چگونه کارت خود را در همراهبانک حذف نمایم؟
- چگونه میتوان محدودیت اعمال شده بر روی کارت بانکی خود را در همراهبانک حذف نمود؟
- چگونه میتوان در همراهبانک رمز عبور خود را تغییر داد؟
- بعد از نصب همراهبانک، کارت بانکی خود را چگونه میتوان ثبت نمود؟
- چگونه در همراهبانک میتوان شارژ خرید؟
- چگونه میتوان در همراهبانک، انتقال وجه مستمر یا پایا و ساتنای مستمر، ثبت نمود؟
- چگونه میتوان اطلاعات تاریخ انقضا و cvv2 کارت بانکی خود را در همراهبانک ویرایش نمود؟
- سقف انتقال وجه پل از طریق همراهبانک چقدر میباشد؟
- چگونه میتوان درخواست انتقال وجه مستمر یا پایای مستمر و ساتنای مستمر را در وی بانک، لغو نمود؟
- چگونه در همراهبانک میتوان به حساب رسالت اشخاص دیگر، انتقال وجه انجام داد؟
- پایا و ساتنای گروهی و انتقال وجه گروهی را از کجا میتوانم انجام دهم؟
- چگونه از طریق همراه بانک انتقال وجه از طریق پل انجام دهیم؟
- ساتنا/پایا، برای مبالغ کمتر از دویست میلیون تومان به چه شکلی انجام میشود؟
- چگونه از طریق همراه بانک از طریق پایا یا ساتنا انتقال وجه انجام دهم؟
- نصب اپلیکیشن همراهبانک را شرح دهید.
- چرا پس از ورود به همراهبانک، منوی سپرده و تسهیلات در همراهبانک، خاموش میباشد؟
- مشاهده کد شارژ در همراهبانک چگونه امکانپذیر است؟
- آیا میتوان گردش حساب خود در همراهبانک را به صورت فایل pdf دریافت نمود؟
- نام کاربری همراهبانک/وی بانک چیست؟
- از طرف بانک، پیامی مبنی بر فرارسیدن تاریخ انقضای کارت دریافت کردهام. باید چه کاری انجام دهم؟
- اگر کارت، منقضی شد، چگونه اقدام به صدور کارت کنیم؟
- پیگیری ارسال درخواست کارت المثنی در سامانه پیشخوان مجازی رسالت
- سقف کارت به کارت چقدر است؟
- چگونه برای فرد زیر سن 18 سال درخواست کارت دهیم؟
- حداکثر میزان تراکنش با کارت در طول روز از طریق دستگاه کارتخوان چه مبلغی میباشد؟
- تغییر نوع رمز دوم کارت چگونه انجام میشود؟
- نحوه صدور کارت برای سپردههای مشترک چگونه است؟
- چگونه میتوانم رمز اول یا دوم کارت را تغییر بدهم؟
- آیا از وی بانک میتوان کارت بانکی خود را رفع مسدودی نمود؟
- چگونه میتوانم کارت مجازی در یافت کنم؟
- بعد از انجام عضویت و افتتاح حساب، کارت به دستم نرسیده است. آیا میتوانم جهت دریافت کارت، به صورت حضوری اقدام نمایم؟
- کارمزد صدور کارت چقدر میباشد؟
- آیا میتوان کارت بانکی خود را از وی بانک مسدود نمود؟
- شخص از چه سنی میتواند افتتاح حساب پسانداز قرضالحسنه را انجام دهد؟
- افتتاح حساب حقوقی به چه صورتی میباشد؟
- در هنگام افتتاح حساب جهت گرفتن عکس و فیلم سلفی، چرا دوربین برایم باز نمیشود؟
- برداشت از حساب پسانداز قرضالحسنه توسط خود شخص، از چه سنی امکانپذیر میباشد؟
- در صورت اشتباه در ثبت نام و اشتباه بارگذاری مدارک، آیا امکان ویرایش، وجود دارد؟
- افتتاح حساب مشترک به چه صورتی میباشد؟
- رفع نقص درخواست عضویت در سامانه ام رسالت چه فرایندی باید طی شود؟
- دریافت کارت پس از تکمیل درخواست عضویت چگونه است؟
- در هنگام (عضویت در ام رسالت) افتتاح حساب، چه کانونی را باید انتخاب نمود؟
- افتتاح حساب بعد از ثبت عضویت چگونه انجام میشود؟
- مشاهده درخواست عضویت از چه طریقی امکانپذیر است؟
- تکمیل احراز هویت
- هزینه عضویت و افتتاح حساب چقدر است؟
- ثبت درخواست عضویت در ام رسالت را توضیح دهید.
- رفع نقص رسید با کارت ملی جدید
- چگونه با رسید کارت ملی درخواست عضویت بدهیم؟
- احراز هویت در هنگام تحویل کارت بانکی چگونه انجام میشود؟
- رفع نقص عکس پشت کارت ملی
- نحوه گرفتن فیلم سلفی
- چگونه باید از شناسه خزانهداری سفته الکترونیک اطلاع پیدا کنیم؟
- آیا فقط برای یک سپرده میتوان درخواست صورت حساب فارسی /لاتین نمود؟
- ضامن چگونه باید سفته الکترونیک تهیه کند؟
- جهت خرید سفته الکترونیک می بایست حساب بانکی افتتاح نمود؟
- برای گرفتن وام قرضالحسنه چه میزان باید سفته تهیه کنیم؟
- افتتاح بیش از یک حساب، چگونه انجام میشود؟
- چرا در قسمت صدور دسته چک، شماره حساب، نمایش داده نمیشود؟
- چگونه دریافت کنندگان چک در همراه بانک را استعلام کنیم؟
- آیا چکهای صیادی رنگ بنفش، قابلیت پشتنویسی دارند؟
- چکم را گم کردهام. چه کاری باید انجام دهم؟
- برای ارسال لاشه چک جهت رفع سوءاثر چک برگشتی و همچنین جهت ابطال چکهای صیادی ثبت شده و تایید شده در سامانه صیاد، الزاما باید ذینفع، چک را به صادرکننده انتقال دهد؟
- آیا جهت شکایت در مراجع قانونی، گواهی عدم پرداخت وجه چک باید ارائه گردد؟
- آیا حساب جاری، مالیات دارد؟
- از کجا میتوانم چکم را تایید یا انتقال بدهم؟
- ۱/۴۴۰ تومان از حسابم بابت چک، کسر شده است. این مبلغ، بابت چیست؟
- بعد از سوءاثر چکهای برگشتی، چه مدتی زمان میبرد که مبالغ مسدودی حسابهایم آزاد شوند؟
- چکهایی که چکاوک میشوند در چه زمانی به حسابم واریز میگردند؟
- چگونه از وضعیت اعتباری صادرکننده چک مطلع شویم؟
- در روز مجاز هستم چه تعداد چک و به چه مبلغی، ثبت نمایم؟
- لغو ثبت چک تا چه زمانی امکانپذیر میباشد؟
- چگونه مطلع شوم چکم را در وجه چه کسی ثبت نمودهام؟
- ذینفع چک چگونه میتواند از وضعیت برگ چک دریافتی، استعلام بگیرد؟
- چک را به اشتباه برای کد ملی کسی ثبت نمودهام که وی را نمیشناسم. چگونه ثبت چک را لغو نمایم؟
- چکم را اشتباه ثبت نمودهام، چگونه مجدد از ابتدا ثبت نمایم؟
- شرایط دریافت دسته چک چیست؟
- در ثبت چک با خطای «هیچ دریافتکننده و هیچ امضاکنندهای یافت نشد» مواجه شدم چه باید کرد؟
- محرومیتهای کسی که چک برگشتی دارد چیست؟
- چک برگشتی بعد از وصول (نقد شدن) چگونه سو اثر شود؟
- آیا مسدودی مبالغ چکهای برگشتی به حساب ذینفع واریز میگردد؟
- چه زمان بعد از برگشت چک، حسابهای من (و به چه میزان) مسدود میشود؟
- هزینه رفع سوء اثر چک برگشتی چقدر است؟
- هزینه صدور گواهی عدم پرداخت وجه چک چقدر است؟
- چکهای صیادی چه مشخصهای دارند؟
- چک بانکی (تضمینی) چیست؟
- ثبت چک در بانک قرضالحسنه رسالت، از چه طریقی انجام میشود؟
- برای ثبت چک دیجیتال، چه مراحلی را طی نمایم؟
- برای نقد کردن چک دیجیتال، چه فرایندی لازم است؟
- درخواست صدور دسته چک دیجیتال چگونه انجام میشود؟
- استعلام وضعیت چک توسط صادرکننده چگونه است؟
- فعالسازی چک دیجیتال (چکاد) چه فرایندی دارد؟
- ترتیب مسدود شدن وجوه صادرکننده چک برگشتی به اندازه کسری مبلغ چک، چگونه است؟
- ابطال چکهای عادی چگونه صورت میپذیرد؟
- دلایل برگشت چک چیست؟
- نحوه رفع سوءاثر چکهای برگشتی چگونه است؟
- سامانه چکاوک چیست؟
- ابطال چک در شرایط فوت صادرکننده چک، پس از ثبت در سامانه صیاد، چگونه است؟
- نحوه تایید چکهای برگشتی و دریافت وجه چک در شرایط فوت چه مراحلی دارد؟
- انتقال چک جهت ابطال چگونه انجام میشود؟
- لغو چک ثبت شده از سمت صادر کننده، چگونه صورت میپذیرد؟
- مشاهده چکهای برگشتی در همراهبانک چگونه امکانپذیر است؟
- بعد از لغو ثبت چک،کی وضعیت چک سفید میشود؟
- چگونه در همراه بانک وضعیت چک را استعلام کنیم؟
- چگونه در همراه بانک زنجیره استعلام چک را استعلام کنیم؟
- چگونه در همراه بانک چک را به فرد دیگری انتقال دهیم؟
- نحوه افتتاح حساب جاری چگونه است؟
- چگونه از ثبت درخواست در پیشخوان مجازی رسالت یا پیگیری وضعیت آن مطلع شویم؟
- آیا میتوان آدرسهای مازاد را در پیشخوان مجازی رسالت حذف نمود؟
- آیا برای مسدود کردن حساب دیگران، میشود از طریق پیشخوان مجازی رسالت اقدام نمود؟
- من هنوز عضو بانک قرضالحسنه رسالت نشدهام. آیا میتوانم از خدمات پیشخوان مجازی رسالت استفاده نمایم؟
- نحوه ثبت درخواست رسالتکارت بانکی و یا المثنی چگونه است؟
- آیا برای حسابهای راکد هم گواهی تمکن مالی صادر میگردد؟
- آیا برای حسابهایی که از سوی قوه قضاییه مسدود شدهاند میتوان گواهی تمکن مالی دریافت نمود؟
- آیا فقط برای یک سپرده میشود گواهی تمکن دریافت نمود؟
- در هنگام ثبت درخواست گواهی تمکن مالی، پول در حسابم به میزان هزینه صدور و ارسال، موجود نیست. آیا گواهی تمکن صادر میشود؟
- چگونه باید به پیشخوان مجازی رسالت وارد شوم؟
- شمارههای پشتیبانی پست تمکن مالی/ صورتحساب چیست؟
- اگر رمز ام رسالت را فراموش کنیم، چه کاری باید انجام دهیم؟
- چگونه اعتبار امحسام را اهدا کنم؟
- هنگامی که با خطای درگاه امحسام مواجه میشوم چه اقدامی باید انجام دهم؟
- مشاهده اطلاعات حساب بانکی در ام رسالت از چه طریقی امکان دارد؟
- چگونه امکان عودت مبلغ ام حسام انجام میشود؟
- مشاهده شماره حساب و شماره شبا از ام رسالت چگونه امکانپذیر است؟
- انتقال اعتبار از ام حسام به حساب قرض الحسنه چگونه انجام میشود؟
- ام رسالت برای چیست؟
- راهنمای سامانه ام بیمه را ارسال نمایید.
- خرید بیمهنامه از ام بیمه چگونه است؟
- پیگیری صدور بیمهنامهها چگونه است؟
- خرید از بازار اعضا (ام بازار) چگونه انجام میشود؟
- نحوه بهروزرسانی پروفایل ام رسالت را شرح دهید.
- پیگیری محصولات خریداری شده در ام بازار چگونه انجام میشود؟
- اطلاع از تماس و مشخصات عرضهکننده ام بازار چگونه است؟
- نحوه ثبت درخواست اعتبارسنجی انفرادی در سامانه آی مرآت را توضیح دهید.
- چگونه از میزان اعتبار وام در حسابم اطلاع پیدا کنم؟
- آیا متعهد (ضامن) نیز باید اعتبارسنجی انجام دهد؟
- باقیمانده سقف تعهد در پرونده اعتبارسنجی به چه معنایی است؟
- سقف تعهد در پرونده اعتبارسنجی به چه معنی است؟
- توان باز پرداخت در پرونده اعتبارسنجی به چه معناست؟
- پرونده اعتبارسنجی چقدر اعتبار دارد؟
- چرا درخواست اعتبارسنجی با نتیجه اعتبارسنجی نامتناسب رد شده است؟
- به چه دلیل با این پیام مواجه شدهام که درخواست اعتبارسنجی ردشده است؟
- در صورت رد درخواست وام به دلیل «عدم وجود نتیجه اعتبارسنجی»، در صورت انجام اعتبارسنجی و خرید سفتههای الکترونیک، چه باید کرد؟
- ضمانت با پرونده اعتبارسنجی انفرادی آی مرآت/گروهی اُمرآت چگونه انجام میشود؟
- شماره پشتیبانی مرآت/آیکاپ ؟
- در پرونده اعتبارسنجی چه اطلاعاتی قابل مشاهده میباشد؟
- هزینه اعتبارسنجی مرآت چقدر است؟
- وامگیرنده و ضامن چگونه باید اعتبارسنجی کنند؟
- همه
- اعتبار سنجی
- اعتبار وام
- ام بازار
- ام بیمه
- ام رسالت
- پیشخوان
- حساب جاری
- سپرده
- سفته الکترونیک
- عضویت
- کارت
- همراه بانک
- وی بانک
- وام قرض الحسنه
- وام سایر
- سایر
- حق عضویت
- انتقال پل
- انتقال ساتنا پایا
- انتقال سپرده
- حقوقی
- تمکن مالی
- چک ثبت
- چک استعلام
- چک سوء اثر
- چک بانکی
- چک دیجیتال
- پرداخت قسط
هیچ محدودیتی برای تعداد درخواستهای اعتبارسنجی وجود ندارد.
راهنمای سامانه مرات: http://mmaher.ir/lkd
مستندات شغلی، استعلامات بانک قرض الحسنه رسالت و بانک مرکزی و …
راهنمای سامانه مرات: http://mmaher.ir/lkd
بازه زمانی اعتبار سنجی حداکثر طی 3 تا 7 روز کاری میباشد و نتیجه نهایی از طریق پیامک به اطلاع متقاضی خواهد رسید.
راهنمای سامانه مرات: http://mmaher.ir/lkd
اگر جزو این ۱۲ بانک باشد بله امکان دارد. بانکهای صادرات، تجارت، پارسیان، رفاه کارگران، کشاورزی، پاسارگاد، قرضالحسنه رسالت، ملت، گردشگری، توسعه صادرات، توسعه تعاون و ملی
در حال حاضر جایی از فرایند مدرکی از مشتری خواسته نمیشود.
خیر. چون کلید خصوصی شما هم به صورت فیزیکال ذخیره میشود و هم بصورت مجازی روی اپلیکیشن.
چک کاغذی و دیجیتال به لحاظ قانونی و ماهیتی تفاوتی با یکدیگر ندارند.
فعلا فقط اشخاص حقیقی و غیر مشترک میتوانند از دسته چک دیجیتال استفاده کنند.
امکان تأیید و رد وجود دارد. به این صورت که در سامانه مدیریت چک وی بنک از منو خدمات مشترک تأیید رو انتخاب کنید که به شما گزینه تأیید و رد رو نمایش بدهد. اما به دلیل این که بانکهای دیگر هنوز این خدمت را اجرایی نکردهاند بعد از ثبت چک به صورت پیشفرض تأیید میشود. بازدارنده به این معنا است که هنگامی که چک صادر میشود به صورت پیشفرض تأییدشده از سمت ذینفع است.
در حال حاضر امکان گزارش گیری وجود ندارد.اما اطلاعات ثبت شده برای عضو پیامک میشود