غیرفعالسازی (اینترنتبانک/ همراهبانک/تلفنبانک)
اگر به هر دلیلی قصد غیر فعال کردن خدمات غیرحضوری اینترنت بانک، همراه بانک و یا تلفن بانک را دارید میتوانید از طریق این گزینه اقدام به غیر فعال کردن خدمات کنید.
در این مرحله :
1- نوع رمزی که میخواهید مسدود کنید را انتخاب کنید.(همراه بانک،اینترنت بانک)
2- نام کاربری خود را که همان شماره مشتری شما است را انتخاب کنید.
3- علت درخواست مسدود سازی را بیان کنید.
در این مرحله با تایید اطلاعات رمز شما مسدود خواهد شد.
پیش از تصمیم به ثبت این درخواست حتما قوانین مرتبط را مطالعه بفرمایید.
ضوابط و شرایط غیرفعال سازی (اینترنت بانک/ همراه بانک/تلفن بانک)
۱ – مشتری محترم درخواست شما در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد ، لذا از درخواستهای متعدد خودداری نمائید.
۲ – در صورت عدم فعال بودن سامانه جهت ثبت درخواست غیرفعال سازی، مشتری بایستی از طریق شماره ۴۷۴۷-۰۲۱ (مرکز ارتباط بااعضاء واطلاع رسانی) تماس حاصل فرمایید.
۳ – جهت فعال سازی مجدد اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک لزوماٌ بایستی از طریق سامانه پیشخوان مجازی رسالت اقدام گردد.
۴ – هرگونه مسئولیت قانونی که به علت مسدودی اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک مترتب می شود برعهده مشتری می باشد.
۵ – اطلاعات ارسالی از طریق پیامک محرمانه بوده و از در اختیار گذاشتن به دیگران جداٌ خودداری فرمایید و هرگونه سوء استفاده احتمالی برعهده مشتری می باشد.
۶ – در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره تماس ۴۷۴۷-۰۲۱ (مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی) تماس حاصل فرمایید.
۷ – مسئولیت صحت و درستی اطلاعات وارد شده بر عهده متقضای می باشد.
۸ – بانک مجاز می باشد هزینه و کارمزدهای مربوطه به درخواست را از حساب متقاضی کسر نماید.