اتمام زمان اعتبار سنجی
خطا:
به دلیل اتمام نتایج اعتبار سنجی شما، امکان ثبت درخواست برای شما فراهم نمی باشد شما میتوانید با مراجعه به سامانه imerat نسبت به بروزرسانی فرایند اعتبار سنجی خود اقدام کنید.
اگر با این خطا مواجه شدید ممکن است دو مشکل وجود داشته باشد.
1- نتیجه اعتبار سنجی شما تمام شده است.
برای برطرف کردن این مورد ابتدا به سامانه مرآت مراجعه کنید و تاریخ ااعتبار اعتبار سنجی خود را مشاهده کنید.
اگر تاریخ اعتبار گذشته است، با توجه به راهنمای زیر مجدد مدارک خود را بررسی و به روز کنید و درخوسات اعتبار سنجی مجدد ثبت کنید.
2- به تازگی سفته گرفته اید:
ممکن است شما و ضامن به تازگی سفته الکترونیک گرفته باشید، اگر اینطور است حدود دو روز کاری صبر کنید تا سفته های شما ثبت شود و سپس اقدام به درخواست مجدد نمایید.