معرفی نماینده
معرفی نماینده در پیشخوان مجازی رسالت، به دو اقدام «معرفی وام» و «صدور دسته چک» مربوط میشود. البته در بخش درخواست صدور دسته چک هم میتوانید نماینده خود را جهت دریافت دسته چک معرفی کنید.
کاربرد اصلی این خدمات، متوجه اشخاص حقوقی است که نیاز به معرفی نماینده جهت دریافت دسته چک و یا معرفی نماینده جهت انجام فرآیندهای معرفی وام دارند. با مشخص کردن نماینده، دیگر نیازی به امضای همه صاحبان امضا نیست و نماینده شخص حقوقی میتواند اقدام به ثبت درخواستهای معرفی وام کند.
پیش از ثبت این درخواست، به این قوانین توجه کنید:
ضوابط و شرایط معرفی نماینده و لغو نمایندگی
- متقاضی محترم، درخواست شما در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد؛ لذا از درخواستهای متعدد خودداری فرمایید.
- با اعطای نمایندگی به شخص دیگر از طرف متقاضی، جهت عملیات مورد نظر، مسئولیت هرگونه عواقب و سوءاستفادههای احتمالی از این اختیار بر عهده شخص اعطاکننده میباشد و بانک، هیچگونه مسئولیتی ندارد.
- در صورت تغییر تصمیم و یا لغو اعطای نمایندگی، شخص اعطاکننده موظف است هرچه سریعتر، موضوع را به بانک، اطلاع دهد.
- با لغو اعطای نمایندگی، تمامی درخواستها و پیگیریهای قبل از تاریخ لغو نمایندگی توسط همان شخص، معتبر میباشد و درخواستهای پس از تاریخ لغو، فاقد اعتبار خواهد بود.
- شخص قبولکننده درخواست نمایندگی، مسئولیت هرگونه سوءاستفاده احتمالی از موارد پذیرش نمایندگی در آینده را به عهده میگیرد.
- بانک میتواند هزینههای مربوطه را از حساب اینجانب کسر نماید.
در قدم اول، پس از ورود به پیشخوان مجازی رسالت، از منوی سمت راست، گزینه معرفی نماینده را انتخاب کنید؛ سپس در صفحه اصلی، ابتدا شماره سپرده مورد نظر، جهت معرفی نماینده را مشخص کنید (برای امور مربوط به دسته چک، حتما باید شماره سپرده جاری خود را انتخاب کنید).
در مرحله بعد، کدملی نماینده و نوع عملیاتی که قصد دسترسی نماینده دارید را مشخص نمایید (معرفی وام و صدور دسته چک).
در پایان، با انتخاب گزینه موافقت با قوانین و انتخاب تایید و ثبت درخواست، درخواست شما ثبت میشود.