پیگیری محصول
برای پیگیری محصول خود با ورود به بخش سفارش های من، میتوانید خرید خود را پیگیری کنید.
این صفحه شامل پنج بخش میشود که فرآیند سفارشهای شما را نشان میدهد.
در بخش اول، سفارشهایی را مشاهده میکنید که تازه خرید آنها انجام شده است و در انتظار بررسی از طرف عرضهکننده است.
در این بخش، امکان انتخاب لغو سفارش را دارید.
دومین بخش، مربوط به کالاهای در حال آمادهسازی است. در این بخش سفارشهایی را مشاهده میکنید که توسط عرضهکننده تایید شدهاند و در حال آماده سازی برای ارسال هستند.
(زمان این بخش با توجه به توضیحاتی که عرضهکننده برای زمان ارسال کالا در سات مشخص کرده است ممکن است، متغییر باشد).
پس از اینکه عرضهکننده سفارش را برای شما ارسال کرد، شما میتوانید اطلاعات مربوط به مرسوله را در بخش ارسالشده مشاهده کنید.
هنگامی که محصول از طرف عرضهکننده ارسال میگردد برای شما پیامکی حاوی کد تحویل مرسوله فرستاده میشود که لازم است بعد از دریافت مرسوله، آن را در اختیار عرضهکننده قرار دهید.
در بخش تحویل شده، اطلاعات سفارشهایی را مشاهده میکنید که فرآیند ارسال و تحویل آنها تکمیل شدهاند.
همچنین در بخش کنسل شده هم میتوانید اطلاعات مربوط به سفارشهایی را مشاهده کنید که از خرید آنها صرف نظر کردهاید و آن سفارش را کنسل نمودهاید.
اگر بعد از دریافت و تحویلگرفتن کالا متوجه مشکلی شدید و یا شکایتی داشتید، میتوانید با انتخاب گزینه ثبت شکایت در بخش سفارشهای تحویل شده، شکایت خود را ثبت کنید.