جهت مشاوره آنلاین پس از ورود به ام رسالت گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب کنید.
ماهر
ماهر
  • راهنمای سامانه‌های سرزمین ام رسالت –>
  • عضویت
  • وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد
  • ام بازار
  • خدمات بانکی
  • اعتبار سنجی
  • ام بیمه
  • فهرست مطالب
ماهر
image
  • راهنمای سامانه‌های سرزمین ام رسالت –>
  • عضویت
  • وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد
  • ام بازار
  • خدمات بانکی
  • اعتبار سنجی
  • ام بیمه
  • فهرست مطالب
برای مشاوره آنلاین

درخواست اصلاح اقساط پرداختی

ورود به پیشخوان مجازی رسالت

در صورتی که عضو به اشتباه، اقساط خود را پرداخت می‌کند، جهت اصلاح، از قسمت اصلاح پرداختی، می‌تواند درخواست عودت مبلغ را ثبت نماید. در این درخواست، توجه به نکات زیر، ضروری می باشد:

* درصورت عودت قسط پرداختی، کل مبلغ قسط به حساب متقاضی عودت داده می‌شود و عضو باید مجددا اقدام به پرداخت قسط سررسید شده خود نماید.

* بانک، درخواست‌هایی را که پرداخت اقساط آنها 10 روز زودتر از سررسید قسط می‌باشد، مورد بررسی قرار خواهد داد.

* ملاک برای عودت اقساط زودتر ازموعد، میزان اعتبارسنجی و بدهی متقاضی می‌باشد.

* اطلاعات ارسالی از طریق پیامک، محرمانه بوده و از در اختیار گذاشتن آن به دیگران جدا خودداری فرمایید. هرگونه سوءاستفاده احتمالی، برعهده فرد می‌باشد.

* زمان پاسخگویی به درخواست و استرداد مبلغ اقساط درخواستی به حساب متقاضی، 48 ساعتِ کاری می‌باشد.

*برای تسهیلاتی که تسویه آنی و یکجا شده‌اند امکان ثبت درخواست وجود ندارد.

در کلیپ زیر می‌توانید نحوه درخواست اصلاح اقساط پرداختی را مشاهده نمایید.

 

بعد از ورود به پیشخوان مجازی رسالت، با انتخاب گزینه وام از منوی اصلی، گزینه اصلاح اقساط پرداخت را انتخاب کنید.

در این صفحه، شماره پرونده وام را انتخاب کنید و سپس با تایید قوانین و تایید و ثبت درخواست، درخواست خود را نهایی کنید.

پیشخوان رسالت

ماهر توسط دانشگاه توسعه اجتماعی رسالت توسعه داده شده است.