راهنمای ثبت تیکت برای معرفی شناسه هسته کارآفرینی اجتماعی جهت اخذ شناسه
در این مقاله، قدم به قدم فرایند ثبت تیکت برای معرفی شناسه هسته کارآفرینی اجتماعی جهت اخذ شناسه را با هم مرور میکنیم.
در اولین قدم، لازم است با انتخاب گزینه زیر، وارد سایت تیکت انجمن حامیان فرهنگ قرضالحسنه و کارآفرینی اجتماعی شوید.
نکته:اگر برای ورود به سامانه تیکت مشکلی دارید، میتوانید با شماره 09124289939 آقای فرهادی (پشتیبان سامانه تیکت) در تماس باشید.
پس از ورود، ابتدا از صفحه داشبورد، گزینه تیکتهای باز را انتخاب کنید.
سپس در صفحه تیکتها، گزینه تیکت جدید را انتخاب نمایید.
در ادامه مسیر، باید فیلدهای زیر را پر کنید:
از بخش دپارتمان گیرنده، گزینه امور کارآفرینی اجتماعی را انتخاب کنید.
سپس از بخش دستهبندی موضوعی، گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید.
گزینههای این بخش، شامل این موارد میباشد:
- معرفی جهت صدور شناسه (پرورش دام سبک/دام سنگین/شتر/اسب)
- معرفی جهت صدور شناسه (رشته مدارس و آموزشگاهها)
- معرفی جهت صدور شناسه (تولید برق خانگی)
- معرفی جهت صدور شناسه ( تولید پوشاک/مصنوعات دوختنی و بافتنی/کیف و کفش و رشته مزونها و خدمات دوخت)
- معرفی جهت صدور شناسه (پرورش پرندگان زینتی/آبزیان زینتی)
- معرفی جهت صدور شناسه (پرورش کرم ابریشم/زنبور عسل/شترمرغ/ طیور)
- معرفی جهت صدور شناسه (تولید فرش دستباف/گلیم/زیلوبافی/پارچهبافی)
- معرفی جهت صدور شناسه (کاشت و برداشت خرما/پسته/گل محمدی)
- معرفی جهت صدور شناسه (کاشت و برداشت بادام درختی/بادام زمینی/گردو/فندق/انار)
- معرفی جهت صدور شناسه (شالیکاری/کاشت و برداشت چای/زیتون)
- معرفی جهت صدور شناسه (تولید و خریدوفروش ماشینآلات، ادوات و ابزار و نهادههای کشاورزی)
- معرفی جهت صدور شناسه (تولید و خرید و فروش تجهیزات، لوازم دامپروری/نهادههای دامی)
- معرفی جهت صدور شناسه (تولید و خریدوفروش لوازم خانگی)
- معرفی جهت صدور شناسه (تولید و خریدوفروش خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه، وسایل نقلیه و قطعات یدکی)
- معرفی جهت صدور شناسه (تولید و خریدوفروش قطعات الکترونیکی)
- معرفی جهت صدور شناسه (سایر رشتهها)
اگر در تشخیص رشته کارآفرینی اجتماعی مورد نظر، نیاز به راهنمایی دارید، از فایل مرجع استفاده کنید.
1تا5- در فیلدهای یک تا پنج، اطلاعات عضو را وارد کنید. دقت داشته باشید این اطلاعات بصورت دقیق و مطابق سامانه ام رسالت عضو، تکمیل گردد (حتما به این نکته توجه داشته باشید که تمامی این فیلدها باید دقیقا متناسب با اطلاعات عضو در سامانه ام رسالت تکمیل شود؛ برای مثال شماره تلفن، آدرس و کد پستی باید با اطلاعات ثبت شده در سامانه ام رسالت، همخوانی داشته باشد).
6- تخصص راهبر هسته را وارد کنید.
راهبر هسته همان عضوی است که درخواست دریافت شناسه هسته کارآفرینی اجتماعی را ارسال نموده است. با توجه به دستهبندی موضوعی انتخاب شده، تخصص راهبر هسته را انتخاب نمایید.
7- اگر عضو، تخصص دوم هم دارد، در این فیلد، مشخص کنید.
8تا12- اطلاعات محل فعالیت راهبر هسته را بطور کامل وارد کنید.
محل فعالیت راهبر هسته، اشاره به مکانی دارد که فعالیت هسته کارآفرینی اجتماعی در آن رخ میدهد؛ بطور مثال، محل نگهداری دام در رشته کارآفرینی اجتماعی پرورش دام.
13- با توجه را راهنمای به اشتراکگذاری لوکیشن، لینک مربوط به لوکیشن را بارگذاری کنید.
14-شماره محدوده محل فعالیت راهبر هسته را با توجه به نقشه محدودهبندی وارد نمایید.
15تا16- اطلاعات مربوط به محل سکونت راهبر هسته را وارد کنید. اگر محل فعالیت راهبر هسته و محل سکونت یکسان است، همان اطلاعات را مجددا وارد کنید.
17- لینک لوکیشن محل سکونت راهبر هسته را مانند راهنمای محل فعالیت وارد کنید.
18- شماره محدوده محل سکونت راهبر هسته را براساس نقشه محدودهها وارد نمایید.
19. در این بخش، با توجه به سوالِ آیا راهبر هسته در محدودهای که شما رهیار آن هستید فعالیت و یا سکونت دارد؟ از بین گزینههای بله و خیر، یک مورد را انتخاب کنید. توجه داشته باشید اگر پاسخ شما خیر باشد، شیوه آشنایی شما با عضو باید رابطه اجتماعی و دوستان باشد. در غیر این صورت، درخواست شما رد خواهد شد.
20. مشخص کنید که رهیار کدام محدوده و یا سازمان هستید.
21. مشخص کنید که نحوه آشنایی شما با هسته کارآفرینی اجتماعی، کدامیک از موارد زیر میباشد: ساکن در محدوده، شاغل در محدوده، هم ساکن و هم شاغل در محدوده، شناخت و رابطه اجتماعی/ دوستان، اقوام.
22.درباره نحوه آشنایی و شناخت راهبر هسته با رهیار، توضیح دهید و دقت داشته باشید این توضیح، باید بصورت گویا و مبسوط باشد و از به کار بردن واژههای خلاصه و مبهم، خودداری کنید؛ بطور مثال، اگر نحوه آشنایی شما با عضو، رابطه اجتماعی و یا دوست باشد، باید به مدت آشنایی و نسبت خود اشاره کنید؛ در غیر این صورت، درخواست شما رد خواهد شد.
23. اگر توضیح دیگری لازم است که اشاره شود، در این بخش وارد کنید.
24. در آخرین قدم، گزینه ارسال تیکت را بزنید تا تیکت شما ثبت شود.
برای پیگیری تیکتهای ثبت شده، میتوانید از صفحه داشبورد، وضعیت تیکتهای خود را بررسی کنید.
تیکتهای باز: هنوز از سمت کارشناس، پاسخگویی انجام نشده است.
تیکهای پاسخ کارشناس: کارشناس پاسخدهنده، پاسخی به تیک شما داده است.
تیکهای پاسخ مشتری: لیست تیکتهایی را نمایش میدهد که شما در پاسخ به کارشناس، جوابی دادهاید و هنوز کارشناس، پاسخ جدیدی ثبت نکرده است.
تیکتهای در حال انجام: تیکت شما توسط کارشناس رویت شده است و در دست اقدام است.
تیکتهای بسته شده: فرایند رسیدگی به تیکت شما به پایان رسیده است. اگر تیکتهای بسته شده، نیاز به پیگیری مجدد دارند، باید تیکت جدیدی ثبت کنید.